کد خبر 750537
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
خنداننده شو

برنامه شب گذشته خندوانه با میزبانی از شرکت‌کننده‌های استندآپ کمدی به روی آنتن رفت.

به گزارش مشرق، شب گذشته برنامه خندوانه میزبان شرکت‌کننده‌های استندآپ کمدی‌ بود.در ابتدای برنامه احسان کرمی آرای مردمی برگزیدگان مرحله دوم خنداننده‌شو را اعلام کرد.

رامبد جوان، شقایق دهقان و اشکان خطیبی به عنوان مربی حضور داشتند و حسن معجونی به دلیل اجرای تئاتر در رشت نتوانست در برنامه خندوانه حاضر شود و با ارسال یک ویدئو آرزوی موفقیت برای کمدین‌ها داشت.

گروه اول: (میثم درویشان‌پور، سیده زینب موسوی) که میثم درویشان‌پور با 704/884 بیشترین رای را دریافت کرد.

گروه دوم: (سیده مریم کشفی، حسین شاهرخ‌نیا) که سیده مریم کشفی با 920/051/1 884 بیشترین رای را دریافت کرد.

گروه سوم: (رضا بهمنی، محمد معتضدی) که محمد معتضدی با 987/179/1 بیشترین رای را دریافت کرد. در صورتی که رضا بهمنی با 646/980 رای حذف شد.

رامبد جوان با توجه به اینکه در مرحله قبل فقط معتضدی از گروه او حضور داشت و با این رای به مرحله بعد راه پیدا کرد، نسبت به این موضوع گفت: تمام تلاش خودمان را کردیم تا کار خوبی اجرا شود و به نفرات دیگری که در مرحله نهایی حضور دارند می‌گویم که رقیب سختی دارند.

گروه چهارم (مجید افشاری،علی ضیایی ) که مجید افشاری با 640/938 بیشترین رای را دریافت کرد.مربیان نسبت به حذف شدن کمدین‌های جوان ناراحت بودند چراکه؛ به عقیده آنها این مرحله بیشتر کمدین‌ها خوب بودند اما آرای مردمی، فرد برگزیده را مشخص می‌کند.

در بخش دیگر برنامه، قرعه‌کشی مرحله بعدی انجام شد و در گروه اول میثم درویشان‌پور، محمد معتضدی و گروه دوم مجید افشاری، سیده مریم کشفی در مرحله نهایی به رقابت می‌پردازند.

در بخش پایانی ارژنگ امیرفضلی استندآپ کمدی خود را پیرامون علاقه به ازدواج در نوجوانی اجرا کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    0 0
    به نظر من خانم کشفی برنده میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس