ارتش سوریه

مناطق«مشرفه انباح، فاله رجب، خربه مهند، سوح البوخمیس، منصوره شویحان، حلیمه سمیحان، الوهات، الفهد، دبیسان، الکبیر القصیر، ابوقطط و ابو قطاش» تاکنون به کنترل نیروهای سوری و مقاومت درآمده اند.

 به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از جتوب و جنوب غرب استان رقه حاکیست، پیشروی نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در محورهای مختلف ادامه دارد و در ۴ روز گذشته  دهها روستا و میدان نفتی  از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شده است.

مناطق«مشرفه انباح، فاله رجب، خربه مهند، سوح البوخمیس، منصوره شویحان، حلیمه سمیحان، الوهات، الفهد، دبیسان، الکبیر القصیر، ابوقطط و ابو قطاش» تاکنون به کنترل نیروهای سوری و مقاومت درآمده‌اند. در این عملیات های سنیگن و نفس گیر ۱۰۰ کیلومتر مربع از  مساحت آلوده به وجود عناصر تروریستی پاکسازی شد. نیروهایی متحد در این عملیات  ۳۶ خودروی انتحاری، نظامی، تانک و ۲ انبار مهمات تروریست ها  منهدم شده است.

**برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید**

در جریان این عملیات همچنین  ۵ اتاق عملیات و ۲ پایگاه تروریست ها هم منهدم شد. نیروهای مقاومت با پاکسازی چاه نفتی « الفهد» هم توانستند پس از ۵ سال از خاک استان رقه وارد  مرزهای اداری  استان حمص  شوند.

**برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید**

در حال حاضر، نیروهای متحد درصدد هستند با پیشروی به سمت شرق، مسیر نیروهای دموکراتیک کرد را برای حرکت به سوی استان دیرالزور مسدود کنند، پیشروی همزمان از جنوب استان رقه به سوی منطقه راهبردی « السخنه» نیز در دستور کار قرار دارد؛ فاصله با این منطقه به ۶۰ کیلومتر کاهش پیدا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    49 0
    چرا اینقدر کند اینا که فقط چنتا روستا هستن هیچکدام شهر نبودن
    • محمد IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
      0 9
      نکنه از آزاد سازی رقه ناراحتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس