کد خبر 750169
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
جام جهانی قطر

پس از انتشار اخباری درباره درخواست برخی کشورهای عربی مبنی بر لغو میزبانی قطر برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، سخنگوی فیفا اعلام کرد که فدراسیون چنین درخواستی را دریافت نکرده است‌.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز نوشت: روز شنبه برخی رسانه‌ها از جمله یک رسانه سوئیسی اعلام کردند که عربستان، یمن، موریتانی، امارات، بحرین و مصر از فیفا خواسته‌اند میزبانی قطر برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ را به موجب ماده ۸۵ اساسنامه فیفا که اجازه لغو چنین پرونده‌هایی را در صورت وجود شرایط فوق‌العاده می‌دهد، لغو کند.

اما رویترز به چنین درخواستی دست نیافته و فیفا اعلام کرده که جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال هیچ گونه سندی در این باره دریافت نکرده است.

سخنگوی فیفا گفت: رئیس فیفا چنین درخواستی را دریافت نکرده و هیچ گونه اظهاراتی نیز در این باره نداشته است. همانطور که گفتیم فیفا به صورت منظم با کمیته محلی این سازمان برای جام جهانی ۲۰۲۲ و کمیته عالی پروژه‌ها و مسائل مربوط به جام جهانی در ارتباط است.

یک منبع آگاه از فعالیت‌های دولت قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ نیز اعلام کرد که قطر می‌داند عربستان و کشورهای دیگر در این موضوع دست دارند اما قطر تاکنون چنین درخواستی را دریافت نکرده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس