کد خبر 74956
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۷

شرکت اپل قصد دارد هزینه‌های تمام شده تولید خود را تا آن‌جا که می‌شود کاهش داده تا راه رقابت با سایر تولیدات شرکت‌های رایانه‌ای برایش هموارتر شود.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق به نقل از برنا، در حال حاضر خریداران تلفن همراه هوشمند می‌توانند برای داشتن یک محصول جدید 2 روش را انتخاب کنند. خریداران یا می‌توانند ایستادن در صف‌های طولانی را ترجیح دهند و محصول جدید را به همراه یک قرارداد 2 ساله استفاده از سرویس بیسیم اینترنت به مبلغ 199 دلار تهیه کنند، یا این‌که ایستادن در صف‌های طولانی اپل را بی‌خیال شوند و با پرداخت مبلغ بیستر، از شرکت‌های رقیب اپل مانند موتورولا یا سامسونگ و یا اچ تی سی (HTC) خرید کنند.

از انتهای دهه 90 میلادی شرکت اپل برای رقابت با بزرگان دنیای رایانه تصمیم گرفت با گسترش خط تولید خود، قیمت محصولاتش را کاهش دهد.

جدای از رقابت اپل با سایر شرکت‌ها، اپل محصولات زیادی مانند آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد را برای اولین بار به کاربران معرفی کرد و به عقیده کارشناسان، سیاست اپل با عرضه این محصولات این بود که شمار زیادی از کاربران را به عنوان مخاطب اصلی این نوآوری‌ها مورد هدف قرار دهد. کما این که فروش نزدیک به 4 میلیون دستگاه آی‌فون 4S در هفته‌های اخیر گواه خوبی بر این ادعا است.

اکنون کارشناسان عقیده دارند اپل با افزایش ظرفیت تولید محصولات خود قصد دارد هزینه‌های تمام شده تولید خود را تا آن‌جا که می‌شود کاهش داده تا راه رقابت با سایر تولیدات شرکت‌های رایانه‌ای برایش هموارتر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس