حجاج

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: زائران از بردن داروهای ممنوعه که فهرست لیست آنها اعلام شده است، خودداری کنند و اگر زائری داروهای خاصی استفاده می‌کند حتما نسخه آن را همراه داشته باشد.

به گزارش مشرق، سردار حسن مهری در مراسم همایش آموزشی و توجیهی زائران حج تمتع استان تهران که  ظهر امروز در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار شد گفت: با توجه به محدودیت‌های فضای اطراف فرودگاه امام مراسم خداحافظی زائران تهرانی امسال در نزدیکی منازل و یا محل‌هایی که کاروان‌های آنها تدارک دید‌ه‌اند برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: زائران از بردن اشیاء قیمتی در سفر حج خودداری کنند و به نکاتی که از سوی مسئولان کاروان‌ها و بعثه مقام معظم رهبری مطرح می‌شود دقت ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه حفظ گذرنامه و بلیط برای زائران ضروری است گفت: زائران ایرانی گذرنامه و بلیط خود را در اختیار افراد غریبه قرار ندهند و به خوبی از آنها محافظت کنند.

سردار مهری به حمل مواد مخدر در سفر زیارتی حج اشاره کرد و افزود: اگر زائران اقدام به حمل مواد مخدر کنند در مرحله نخست و پس از دستگیری در ایران به مراجع قضایی معرفی می‌شوند و بین یک تا 5 سال ممنوعیت خروج از کشور را برای آنها شامل می‌شود و از سفر معنوی حج نیز باز می‌مانند.

وی افزود: اگر در کشور عربستان نیز از زائران مواد مخدر در فرودگاه دریافت شود ممکن است سرنوشت نامعلومی در انتظارشان باشد.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: زائران از بردن داروهای ممنوعه که لیست آنها نیز اعلام شده حتما خودداری کنند و اگر زائری قرار است داروهای خاصی را استفاده کند حتما نسخه آن را به همراه داشته باشد تا در فرودگاه برای وی مشکلی پیش نیاید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس