مرکز و شمال سوریه.jpg

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای جبهه مقاومت درصدد هستند عملیات خود را تا میدان نفتی و منطقه راهبردی السخنه ادامه دهند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از تثبیت مواضع در جنوب استان حلب، عملیاتی را در جنوی منطقه راهبردی الرصافه در استان رقه انجام دادند.

نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری های چند ساعته توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی داعش، شهرک های راهبردی « بیرالعتاو، بیر الزناتی  و بیر حوران» را به کنترل خود درآورند. در جریان این درگیری ها ۲۸ تن از عناصر تروریستی داعش به هلاکت رسیدند.

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

این عملیات برای تامین امنیت شهر الرصافه انجام شد. براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای جبهه مقاومت درصدد هستند عملیات خود را تا میدان نفتی و منطقه راهبردی السخنه ادامه دهند.

در حال حاضر فاصله آنان با این منطقه حساس ۶۷ کیلومتر است. به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در دو ماه گذشته نزدیک به ۲۰ درصد استان رقه را از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
    4 2
    افرین با این استراتژی اخری که دولت سوریه در پیش گرفته ان شاءالله نیروی های امریکایی را هم بیرون می کنند. متاسفانه نیروهای سوری با جنگ در چند جبهه به لحاظ منابع انسانی دچار مشکل شده اند. با همسازی دولت و مخالفانی که تندرو نیستند، می توان این مشکل را حل کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس