کد خبر 747450
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
رونی

کاپیتان پیشین منچستریونایتد از بازگشت به تیم سابقش ابراز خرسندی و هدفش از این کار کمک به ادامه پیشرفت‌ قابل توجه آبی‌پوشان مرسی‌ساید در سال‌های اخیر اعلام کرد.

به گزارش مشرق، پس از مدت‌ها گمانه زنی درباره احتمال خروج وین رونی از منچستریونایتد، کاپیتان شیاطین سرخ امروز (یکشنبه) سرانجام اولدترافورد را به مقصد تیم سابقش اورتون ترک کرد و با این تیم قراردادی دو ساله بست. رونی 31 ساله فصل آینده در تیمی توپ خواهد زد که 13 سال پیش آن را برای عقد قراردادی 26.5 میلیون پوندی با منچستریونایتد ترک کرد، تیمی که در آن رکورد گلزنی شد و همه افتخارات را تجربه کرد.

رونی پس از امضای قراردادش با تیم تحت هدایت رونالد کومان به سایت باشگاه گفت: بردن جام با اورتون می‌تواند اوج دوران بازیگری من باشد. واقعاً احساس می‌کنم که این باشگاه دارد در مسیر درستی حرکت می‌کند و بازیکنان مناسبی را به خدمت می‌گیرد. من هم می‌‌خواهم نقشی در این پیشرفت ایفا کنم و امیدوارم این تیم موفق شود. بازگشت به اورتون احساس خوبی دارد. بی‌صبرانه منتظر ملاقات با بازیکنان و رفتن به زمین تمرینی و پس از آن بازی در زمین مسابقه هستم. هیجان زده‌ام و نمی‌توانم برای بازگشت به میدان صبر کنم. هیجان‌زده‌ام و از خریدهایی که باشگاه انجام داده است هم خوشحالم. این باشگاه دارد پیشرفت می‌کند. اورتون باید جام ببرد و ما داریم به سمت محقق کردن این هدف گام‌های بلندی برمی‌داریم.

کاپیتان تیم ملی انگلیس تأکید کرد که اولین بازی‌اش برای اورتون در بازگشت به گودیسون پارک، روزی احساسی را برای او خواهد ساخت که منتظر تجربه کردن آن است.

رونی عنوان کرد: بازگشت من به اورتون نه تنها به این دلیل است که طرفدار این تیم هستم بلکه به خاطر آن است که من در این تیم بزرگ شدم. به اورتون برگشتم چون احساس می‌کنم که این باشگاه می‌تواند پیشرفت کند و موفق باشد. می‌خواهم در این پیشرفت نقش داشته باشم. می‌دانم که از من انتظاراتی برای ارائه عملکرد خوب در این تیم وجود خواهد داشت اما برای برآورده کردن این انتظارات آماده‌ام.

وی اظهار داشت: باور دارم که می‌توانم به اورتون برای حرکت رو به جلویش کمک کنم تا این تیم در زمین بازی موفق‌تر باشد. با ساخت استادیوم جدید، بازیکن و هوادار اورتون بودن در این مقطع، هیجان‌انگیز است. حالا وظیفه ما بازیکنان است که این احساس را با کسب نتایج خوب و ارائه بازی‌های خوب هیجان‌انگیزتر و به باشگاه برای کسب جام کمک کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس