تراکتورسازی

سهل‌انگاری در فراهم کردن کادر پزشکی و آمبولانس در دیدار دیروز (شنبه) تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان می‌توانست یک بازیکن جوان را قربانی کند.

به گزارش مشرق، محمدامین بهرامی دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی روز گذشته هنگام دیدار این تیم با نفت مسجد سلیمان به شدت از ناحیه سر آسیب دید و از هوش رفت. نبود آمبولانس باعث عصبانیت یحیی گل‌محمدی شد و تازه ۳۰ دقیقه پس از این اتفاق بود که آمبولانس به ورزشگاه خیریه عمل رسید تا دروازه‌بان تراکتورسازی را به بیمارستان منتقل کند.

جدی نگرفتن دیدارهای دوستانه باعث شده که سرپرستان تیم‌ها از هماهنگ کردن آمبولانس در ورزشگاه‌ها به راحتی عبور کنند؛ مشکلی که دیروز به وضوح دیده شد و سرپرست تیم تراکتورسازی فراموش کرده بود که باید آمبولانس در ورزشگاه خیریه عمل تدارک دیده شود. این فراموشی می‌توانست باعث از دست رفتن جان یک بازیکن جوان شود.

سرپرست تراکتورسازی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این مساله بیان کرد: نباید به این ماجرا بپردازیم. این برای ما درس عبرت شد و از دیدارهای بعدی آمبولانس را هماهنگ خواهیم کرد. البته ما حدود ۲، ۳ میلیون تومان به ورزشگاه خیریه عمل داده بودیم و به نظرم آن‌ها نیز باید فکری برای کادر پزشکی در داخل ورزشگاه می‌کردند.

اظهارات کاظم محمودی آن‌قدر عجیب و تاسف‌برانگیز است که می‌شود ساعت‌ها درباره‌اش فکر کرد و تاسف خورد. ساده انگاشتن جان بازیکنان، اگر خیانت به اعتماد خانواده‌ها نباشد، بدترین کار برای تخریب چهره ورزش فوتبال است. او معتقد است که چون به ورزشگاه 2، 3 میلیون پول داده شده، پس حتما وظیفه مسئولان ورزشگاه بوده که آمبولانس تدارک ببینند اما وقتی در زمان آغاز بازی، آمبولانسی وجود نداشته هیچ از خود نپرسیده که چه باید بکند؟

باشگاه تراکتورسازی در ماه‌های اخیر از ناحیه کوتاهی و بی‌خیالی بسیار آسیب دیده است؛ قبلا اهمال مسئولان باعث شد که تیم از دو پنجره مهم نقل و انتقالات محروم و وارد بحران شود اما این بار، کوتاهی مقام مسئول - که برای انجام وظیفه‌اش پول حرفه‌ای می‌گیرد - ممکن بود به قیمت جان یک جوان تمام شود.

سلامتی یک بازیکن مهم‌ترین مساله برای شخص بازیکن، باشگاه او و هواداران فوتبال است. کوتاهی‌ای که در دیدار روز گذشته تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان رقم خورد باعث شد که  فوتبال ایران بار دیگر به خودش بیاید و بداند که هنوز با حرفه‌ای شدن فاصله دارد. این امکان وجود داشت که محمد امین بهرامی نخستین قربانی این سهل‌انگاری باشد اما خوشبختانه خطر از بیخ گوش تراکتورسازی و فوتبال ایران گذشت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس