کد خبر 747312
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
عابدینی

سؤالی که این روزها مطرح می‌شود این است که سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال به چه دلیل به قول خودش کار را رها کرده است.

به گزارش مشرق، زمانی که مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد، یکی از انتخاب‌هایش برای همکاری امیر عابدینی بود. آن زمان حتی بحث دبیرکلی او مطرح شد اما در نهایت تاج او را به عنوان سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون انتخاب کرد تا از این طریق برای فدراسیون درآمدزایی شود.

عابدینی روز گذشته اعلام کرد که «باید از من بپرسند که چرا یک ماه است فدراسیون را رها کرده‌ام. من رفتم که نباشم، رفتم که در این برخوردها و خاله‌زنک‌بازی‌های فدراسیون حضور نداشته باشم. واقعاً نمی‌توان این رفتارها را تحمل کرد.»

عابدینی توضیحات بیشتر در این زمینه را به بازگشتش به ایران موکول کرد اما اکنون باید به این موضوع پرداخته شود که او در مدتی که بوده چه درآمدزایی داشته است؟ انتقادهای عابدینی از تاج به‌جای خود، اما او هم باید درباره عملکرد خودش پاسخ دهد. چرا قرارداد اسپانسر تیم‌های ملی با آدیداس به جایی نرسید، آن هم در شرایطی که بارها از نزدیک شدن به عقد قرارداد با این شرکت صحبت شده بود. عابدینی که به گفته خودش کار را رها کرده باید بگوید چرا بدون استعفا از سمت خودش، کار را رها کرده و رفته است؟

شاید کمتر کسی در فوتبال باشد که نداند حضور عابدینی در فدراسیون فوتبال در دوره‌های مختلف به جهت این بوده که فدراسیون فوتبال از انتقادهای تند وی در امان باشد رویه‌ای که کفاشیان در مورد وی اتخاذ کرد و مهدی تاج نیز به آن پایبند بوده است و حال باید دید که اظهارات جدید سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون وی را از تیغ انتقادات تند درون فدراسیون در امان خواهد کرد یا خیر. انتقادها از تاج به‌جای خود اما عابدینی هم باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس