کد خبر 747171
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
قیمت مرغ

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: گرمای هوا باعث افزایش تلفات مرغ و کاهش تولید شده و همین امر قیمت مرغ را بالا برده است.

به گزارش مشرق، مهدی یوسف‌خانی در خصوص نوسانات قیمت مرغ در روزهای اخیر اظهار کرد: قیمت مرغ نسبت به روز گذشته ۲۵۰ تومان افزایش داشت و هرکیلو با رقم ۸ هزار و ۳۰۰ تومان در واحدهای صنفی به فروش می‌رسد.

وی افزود: گرما در روزهای اخیر باعث کاهش تولید و افزایش تلفات مرغ‌ها شده و مرغداران برای جلوگیری از این امر با ظرفیت کمتری اقدام به تولید می‌کنند و درنتیجه کاهش عرضه، افزایش قیمت را به همراه داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در ادامه خاطرنشان کرد: قیمت مرغ آماده طبخ  درب کشتارگاه ۷ هزار و ۴۰۰ تومان، تحویل درب واحدهای صنفی ۷ هزار و ۵۵۰ تومان و در مراکز خرده فروشی ۸ هزار و ۳۰۰ تومان است.

یوسف خانی با اشاه به اینکه افزایش قیمت تا چند روز آینده مهار می‌شود اظهار کرد: روند صعودی قیمت‌ها ادامه دار نخواهد بود و در چند روز آینده با افزایش عرضه قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
    0 0
    براي افزايش قيمت كالاها در كشور ما هرگونه دليل واهي كفايت مي كند مثلا شايد گودالهاي جاده هاي مواصلاتي در تعيين قيمت مرغ ،گوشت و... تاثير گذار باشد.يا مگس خربزه بتواند قيمت مرغ را افزايش دهد.اينها همه چرند است اقايان خودشان هركاري كه مي خواهند مي كنند بعد مي گويند گرماي هوا سبب افزايش قيمت مرغ شده و يا سردي هوا سبب افزايش قيمت مركبات شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس