کد خبر 746698
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
کاروان ورزشی

شصت و هفتمین جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با تصویب ۳ مصوبه همراه بود.

به گزارش مشرق، در این جلسه که صبح امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد اولین موضوع بررسی شده مربوط به بررسی وضعیت کاروان اعزامی به بازی‌های داخل سالن و رزمی آسیا بود که در این خصوص اصغر رحیمی گزارشی از پیشرفت کارها و همچنین وضعیت رشته‌های اعزامی را ارائه کرد. 

به گفته رحیمی، کمیته ملی المپیک نه تنها از برنامه عقب نیست بلکه حتی از آن برنامه جلوتر نیز هست. قرار است بیش از 400 ورزشکار، مربی، سرپرست و خبرنگار در کاروان اعزامی ایران حضور داشته باشند.  اعضای هیئت اجرایی نیز به رحیمی تاکید کردند که به همین شکل به کار خود تا زمان اعزام به ترکمنستان ادامه بدهند. 

مصوبه دوم جلسه امروز مربوط به کمیسیون ورزشکاران بود که مقرر شد این انتخابات روز 20 مهر برگزار شود.

همچنین مقرر شد که 2 هفته آینده آیین‌نامه مربوطه نهایی شود و اقدامات لازم برای ثبت‌نام و ... صورت بگیرد.  همچنین به همه فدراسیون‌های المپیکی نامه زده می‌شود تا نمایندگانی را هم برای اعلام نامزدی و هم برای رای دادن در این انتخابات معرفی کنند در واقع فقط کسانی می‌توانند در انتخابات کمیسیون ورزشکاران نامزد شوند که از سوی فدراسیون رشته خود تایید شده باشند. 

موضوع بررسی شده سوم گزارش عملکرد آکادمی ملی المپیک بود که فضل‌الله باقرزاده در خصوص عملکرد این آکادمی و همچنین تجهیزات خریداری شده در بخش‌های مختلف پزشکی، آموزشی و تمرینات آبی ارائه کرد. اعضای هیئت اجرایی نیز از دولت بابت در اختیار گذاشتن بودجه لازم برای تجهیز آکادمی که پس از سال‌ها صورت گرفت، تشکر کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس