بازیگر

بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر کشورمان با اشاره به پرداخت مناسبی که در سریال پلیسی " نوار زرد" صورت گرفته، از جذابیت نمایشنامه‌های 60 سال قبل خود سخن گفت.

به گزارش مشرق، داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون ، سینما و تئاتر  گفت: در مجموعه تلویزیونی "نوار زرد" نقش کوتاهی را بازی می‌کنم و حضور در این اثر را هم برای اینکه سرگرم بشود، پذیرفته‌ام.
وی ادامه داد: عوامل و بازیگران سریال "نوار زرد" از افراد کارآشنا به حوزه فیلم سازی هستند و من آن‌ها را در این زمینه قبول داشتم و با وجود کوتاه بودن نقشم، برای اینکه روحیه‌ام تغییر کند و از فضای بیماری فاصله بگیرم، حضور در این اثر را قبول کردم.

بازیگر سریال خاطره انگیز " و خدا عشق را آفرید" در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: با وجود اینکه مدتی است از بیمارستان مرخص شده‌ام اما هنوز آنگونه که انتظار داشتم، بهبود پیدا نکرده‌ام و به همین دلیل نیز در بسیاری از محافلی که دعوت شده بودم، نتوانستم حضور پیدا کنم.
وی تصریح کرد: بخشی از ایفای نقشم در سریال "نوار زرد" به پایان رسیده اما فکر می‌کنم برای ضبط صحنه‌ای دیگر، یک روز به سر صحنه این مجموعه بروم.
بازیگر فیلم سینمایی " یتیم خانه ایران"یادآور شد: "نوار زرد" سریال پلیسی است که عوامل تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا هر چه بهتر به موضوع آن پرداخته شود و امیدوارم که در نهایت اثر قابل توجهی حاصل شود، چون این روزها در میان آثار تلویزیونی ، به هیچ عنوان کارهای پلیسی نداریم.
وی توضیح داد: تولید سریال‌ها و فیلم‌های پلیسی دشوار است، اما با توجه به فیلمنامه سریال "نوار زرد" فکر می‌کنم تلاش‌های زیادی برای دریافت نتیجه خوب از این مجموعه صورت گرفته و اثری قابل توجه حاصل شود.
بازیگر سریال " همه بچه ها من"همچنین گفت: کارهای پلیسی در کشورهای خارجی بیشتر انجام می‌شود؛ اما اینگونه آثار در کشور ما کم‌تر تولید می‌شود. چرا که هم از نظر کارگردانی و هم از نظر فیلمنامه نسبت به تولیدات معمولی، دشوارتر است. ضمن اینکه این ژانر هم علاقمندانی دارد و هم افرادی هستند که چندان با آن موافق نباشند.

وی افزود: آثار پلیسی در تلویزیون و سینما خیلی کم داریم و بنده هم به چنین آثاری خیلی علاقه دارم اما نمی‌توانیم افکار مردم را قضاوت کنیم چرا که همه افراد چنین تولیداتی را نمی‌پسندند.
نویسنده کتاب " سیری در تاریخ تئاتر ایران" خاطرنشان کرد: زمانی که کار تئاتر انجام می‌دادم، نمایشنامه های پلیسی بسیاری می نوشتم که بسیاری از آن‌ها را هم‌اکنون نیز در اختیار دارم و فکر می‌کنم آثار زیبایی است که به 60 سال قبل باز می‌گردد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس