کد خبر 745833
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
گریزمان

مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید اعتراف کرد که دلیل اصلی ماندنش در روخی بلانکو، ناتوانی این باشگاه برای خرید مهاجم جدید بوده است.

به گزارش مشرق، از پایان فصل گذشته اخباری مبنی بر تمایل آنتوان گریزمان برای ترک اتلتیکومادرید و پیوستن اوبه منچستریونایتد شنیده می‌شد هر چند او چشم روی منافع شخصی خود بست و با نشان دادن تعهدش نسبت به قرمزوسفیدپوشان مادرید، بیش از پیش نزد هواداران اتلتیکو محبوب شد. این اتفاق زمانی رخ داد که دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) مجازات فیفا برای اتلتیکومادرید به دلیل عقد قراردادهای غیرمجاز با بازیکنان خارجی زیر سن قانونی را تأیید و این تیم را تا ماه ژانویه سال 2018 از خرید بازیکنان جدید محروم کرد. بعد از این ماجرا بود که گریزمان از ترک اتلتیکومادرید منصرف شد و قراردادش را تا سال 2022 تمدید کرد. هرچند طبق ادعای سایت ESPN من‌یونایتد همچنان به جذب گریزمان تمایل دارد و احتمال دارد که او فصل آینده راهی اولدترافورد شود.

گریزمان 26 ساله که غرامت فسخ قراردادش با اتلتیکو مادرید 100 میلیون یورو است، در گفت‌و‌گو با نشریه فورفورتو اظهار داشت: راستش را بخواهید من نمی‌دانم آینده‌ام چه می‌شود. فصل آینده برای اتلتیکومادرید بازی خواهم کرد اما پس از آن چیزی مشخص نیست. تنها چیزی که الان برای من اهمیت دارد اتلتیکومادرید است. به نظر من صحبت درباره چیزی که بیش از یک سال دیگر تا رخ دادنش زمان مانده، کاری بیهوده است.

به دنبال تمدید قرارداد گریزمان با اتلتیکومادرید این شایعه منتشر شد که او با ژوزه مورینیو، سرمربی من‌یونایتد تماس گرفته است تا او را از تصمیمش آگاه کند. او با رد این شایعه گفت:  نه، نه، ‌نه. خیر این داستان کاملاً ساختگی و دروغ است. تمدید قرارداد با اتلتیکو مادرید تصمیم شخصی خودم بود و فقط آن را با باشگاه در میان گذاشتم. همین!

مهاجم سابق رئال سوسیه‌داد در پاسخ به این سؤال که آیا ماندن او به دلیل محرومیت یک ساله اتلتیکومادرید بوده است، تأکید کرد: دلیل اصلی من برای ماندن در اتلتیکومادرید محرومیت این تیم از خرید بازیکن بود. اتلتیکو الان بیش از هر زمان دیگری به من نیاز دارد و به همین دلیل احساس کردم که باید بمانم. اگر می‌رفتم حرکت کثیفی انجام داده بودم و احساس رضایتی که الان از خودم دارم را نمی‌داشتم.

گریزمان در ادامه به تمجید از سرمربی آرژانتینی‌اش دیه‌گو سیمئونه پرداخت و عنوان کرد: سیمئونه برای اتلتیکو مادرید بهترین سرمربی است. او به من چیزهای زیادی آموخت و مرا به بازیکن مهمی تبدیل کرد که از این بابت قدردانش هستم. خوشحالم که او به من به چشم یک بازیکن کامل نگاه می‌کند.

سال 2016 گریزمان یکی از سه کاندیدای نهایی کسب توپ طلا بود و در نهایت سوم شد. او اما می‌گوید که آنقدر دغدغه بردن جوایز انفرادی را ندارد.

وی گفت: من هنوز هم عطش زیادی برای بردن جام دارم اما با تبدیل شدن به یک فوتبالیست به همه آن چیزهایی که می‌‌خواستم رسیدم. حالا می‌‌خواهم بهترین بازیکن دنیا شوم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس