تخت روانچی

معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در اجرای برجام گفت: ما نمی‌توانیم نسبت به این نوع رویکرد آمریکا بی‌تفاوت باشیم.

 به گزارش مشرق، کریستین ماسه دبیرکل وزارت امور خارجه و توسعه بین‌المللی فرانسه که در چارچوب برگزاری سومین دور گفت‌وگوهای سیاسی معاونان وزرای خارجه دو کشور به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، روز دوشنبه با مجید تخت‌روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار راه‌های گسترش و توسعه روابط دو کشور را مورد بررسی و گفت‌وگو قرار دادند.

در این دیدار معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه اجرای برجام مسئولیت مشترک تمامی طرف‌هاست و در این ارتباط جمهوری اسلامی ایران به تمامی تعهدات خود عمل کرده، تأکید کرد: انتظار طبیعی این است که طرف‌های مقابل نیز به تعهدات خود عمل کنند.

وی با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در اجرای برجام گفت: ما نمی‌توانیم نسبت به این نوع رویکرد آمریکا بی‌تفاوت باشیم.

دبیرکل وزارت امور خارجه فرانسه نیز در این دیدار ضمن تأکید بر اجرای کامل برجام و اشاره به فرصت‌های مشترک فراروی روابط دو کشور به عزم آن کشور در توسعه مناسبات با جمهوری اسلامی ایران اشاره و ابراز امیدواری کرد همکاری‌ها در کلیه زمینه‌های دوجانبه، منطقه‌ای و چندجانبه افزایش یابد.

هیئت‌های همراه دو طرف همچنین در خصوص همکاری دو کشور در زمینه مقابله با تهدیدات تروریستی و حل و فصل بحران‌های منطقه‌ای بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران نسبت به برگزاری تجمع گروهک تروریستی منافقین در پاریس نیز ابلاغ شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    4 0
    تاكيد بر اجراي كامل برجام فقط براي ايران است نه غرب ونه اروپا ان را اجرا نخواهد كرد
  • سیدرضا حسینی خراسانی IT ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    3 0
    آمریکا که از همان اول بدعهد و عهد شکن بود و این شما بودید که دلسوزان و منتقدان را دشمن پنداشته و همچون کبک سر خود را در برف فرو کرده اید.
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    3 0
    نهج البلاغه (نقل به مضمون): کسی که از دیگران عبرت نگیرد خود عبرت دیگران خواهد شد. دکتر شریعتمداری در کیهان مطلب نوشت او را کوبیدید. روزنامه های ارزشی تذکر دادن آنان را دست انداختید. حزب الله هشدار داد. گفتید دلواپسند و خندیدید. بسیجیان گفتند. گفتید تندرواند. ... به نظر شما حق کسی که دوست را تحقیر و به دشمن اعتماد کند چیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس