موصل

در حال حاضر با پاکسازی های صورت گرفته ۸۰ درصد محله موصل قدیم در تسلط نیروهای عراقی است و تروریست ها در ۵ منطقه محاصره و در حال مقاومت هستند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از غرب شهر موصل حاکیست، پیشروی نیروهای عراقی در محله موصل قدیم ادامه دارد و حلقه محاصره  عناصر تروریستی تنگ تر شده است.

نیروهای عراقی در دویست و شصت و مین روز عملیات در شهر موصل، عملیاتی را علیه تروریست ها انجام دادند و پس از درگیری های سنگین و نفس گیر توانستند مناطق «باب السرای» و «باب طوب» را در جنوب محله موصل قدیم آزاد کنند و خود را به خیابان «خالد بن ولید» برسانند.

** برای مشاهده جزییات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

عملیات نیروهای عراقی برای تثبیت مواضع در این مناطق ادامه دارد. در جریان این درگیری ها تاکنون ۴۰ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شده اند.

از سویی دیگر نیروهای عراقی توانستند با عقب راندن تروریست ها مسجد « الابیض» را به طور کامل آزاد کنند. نیروهای عملیاتی عراق در محله موصل قدیم خود را برای پاکسازی مناطق « حوش الخان و شیخ ابو العلا» در حومه منطقه باب السرای آماده می کنند.

در حال حاضر با پاکسازی های صورت گرفته ۸۰ درصد محله موصل قدیم در تسلط نیروهای عراقی است و تروریست ها در ۴منطقه محاصره و در حال مقاومت هستند.

به گزارش مشرق، عناصر تروریستی برای جلوگیری از فرار شهروندان از مناطق درگیری چندین حمله انتحاری انجام داده اند که منجر به کشته و زخمی شدن دهها تن شده است؛ در همین ارتباط روز گذشته ۲۰ تن از عناصر تروریستی انتحاری داعش خود را در میان زنان و کودکان عراقی که درصدد فرار از مناطق درگیری بودند، منفجر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
    2 2
    پیش بینی می کنم که تا روز جمعه تمامی موصل از بازماندگان دواعش آزاد شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس