موصل قدیم (2).jpg

از محور مرکزی و حومه مسجد النوری خبرها حاکیست، نیروهای عراقی پس از ساعت ها درگیری توانستند دو منطقه مهم و راهبردی « النبی جرجیس و الامام ابراهیم» را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از غرب شهر موصل حاکیست، پیشروی نیروهای عراقی در محله موصل قدیم همچنان ادامه دارد و پس از درگیری های دو ساعته مسجد « بلال حبشی» در منطقه « باب لکش» از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی شد.

** برای مشاهده جزییات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

نیروهای مبارزه با تروریسم عراق همچنین توانستند با عقب راندن تروریست ها، مدرسه « العبیر» را به طور کامل آزاد کنند. از محور مرکزی و حومه مسجد النوری خبرها حاکیست، نیروهای عراقی پس از ساعت ها درگیری توانستند دو منطقه مهم و راهبردی « النبی جرجیس و الامام ابراهیم» را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند.

ساعتی قبل نیز مناطق « «عبدو خوب، بازار الشعاریین،راس الکور،جمشید،سرجخانه،ر ابعیه، باب جدید،عون الدین، بازار«شهر» از لوث وجود تروریست ها پاکسازی شد. در جریان این درگیری ها نزدیک به ۱۱۰ تروریست کشته و زخمی شدند.

** برای مشاهده جزییات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

در حال حاضر فقط مناطق « الشهوان، قلیعات،المیدان،حوش الخان، باب سرای،بازار کوچک و شیخ ابوعلاء» در محله موصل قدیم در اشغال داعش است. یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: کمتر از ۲۰۰ تن از تروریست ها در محله موصل قدیم در محاصره نیروهای عراقی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • داوود IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    2 4
    پس چی شد 4 روز پیش گفتن آزاد شد که

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس