کد خبر 744637
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
اولا

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال لیون که شایعه پیوستنش به توپچی‌ها شنیده می‌شد حالا یک قدم تا آرسنالی شدن فاصله دارد.

به گزارش مشرق، ژان میشل اولا، رئیس باشگاه لیون اعلام کرد که مهاجم فرانسوی این تیم آلکساندر لاکازته در آستانه عقد قراردادی تاریخی با آرسنال قرار دارد.

پیوستن لاکازته به توپچی‌ها تا پیش از این در حد یک شایعه بود اما اولا در گفت‌و‌گو با نشریه لوپروگره تأیید کرد که انتقال مهاجم تیمش به لندن تقریباً قطعی است و ظرف یکی دو روز آینده او پای برگه قرارداد 50 میلیون یورویی‌اش که شامل پاداش‌هایی دیگر هم می‌شود، امضا خواهد کرد.

انتظار می‌رود که لاکازته امروز (دوشنبه) به لندن سفر و قراردادش را با آرسنال نهایی کند، قراردادی که عنوان گران‌قیمت‌ترین بازیکن توپچی‌ها را از چنگ مسعوت اوزیل - هافبک آلمانی که سال 2013 با قراردادی 42 میلیون پوندی از رئال مادرید به آرسنال پیوست - در خواهد آورد.

اولا در این خصوص اظهار داشت: قرارداد رقمی میان 45 تا 50 میلیون یورو خواهد داشت. هرچه این رقم به 50 میلیون یورو نزدیک‌تر باشد، برای ما بهتر است و هم یک رکورد برای آرسنال هم یک رکورد برای لیون به ثبت خواهد رسید. ضمن اینکه باید این موضوع را هم مد نظر داشت که از نظر تاریخی، باشگاه مانند آرسنال باشگاهی نیست که برای خرید یک بازیکن ولخرجی کند.

لاکازته در سه فصل گذشته برای لیون در هر لوشامپیونه حداقل 20 گل زده است و فصل گذشته نیز در تمامی رقابت‌ها 45 بازی کرد و 37 گل هم زد.

او دومین خرید تابستانی آرسنال پس از سئاد کولاسنیاک، دفاع چپ شالکه خواهد بود که به عنوان بازیکن به توپچی‌ها پیوست. این در حالیست گفته می‌شد اتلتیکو مادرید مقصد بعدی اوست که البته به دلیل محرومیت یک ساله روخی بلانکو در جذب وی ناکام ماند. آرسن ونگر، مربی آرسنال تابستان سال گذشته هم برای خرید لاکازته پیشنهاد داده بود که آن پیشنهاد رد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس