فیلم/دانشجویان و اساتید قربانی انتقام‌گیری وزارت علوم از دانشگاه آزاد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از توافق وزارت علوم و دانشگاه آزاد درباره رشته‌محل‌های این دانشگاه خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون با حضور وزیر علوم و سرپرست  دانشگاه آزاد اسلامی درباره رشته محل‌‌های حذف شده دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: جلسه خوبی بود و علاوه بر وزیر علوم، معاون آموزشی وزارت علوم، رئیس سازمان سنجش، سرپرست دانشگاه آزاد و معاونان این دانشگاه حضور داشتند.

وی افزود: در کل در این جلسه وزارت علوم و دانشگاه آزاد درباره رشته محل‌های این دانشگاه به توافقاتی رسیدند. قرار شد وزارت علوم امسال گشایش‌هایی را در این زمینه قائل شود و برای رشته‌هایی که استادیار و استاد مدعو دارند مانند سال گذشته مجوز صادر کنند. دانشگاه آزاد هم برای ارتقای کیفیت و رفع مشکلات مورد نظر وزارت علوم اقداماتی را انجام دهد و از کیفیت مغفول واقع نشود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: دانشگاه آزاد سرمایه عظیمی است و نمی‌شود در مقابل آن چشم بست. التهاب‌آفرینی در این دانشگاه آن هم در شرایطی که آقایان مسئولیت گرفتند به نفع هیچ کسی نیست و همه در این زمینه اتفاق نظر دارند. در این شرایط دانشگاه نیاز به حمایت و کمک دارد.

سلیمی تاکید کرد: هنوز تعداد رشته‌های نهایی مشخص نشده، اما وزارت علوم تاکید کرد طی روزهای آینده این مسئله اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس