زرد

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده گفت: فیلم «سگ‌های زرد» به فعالیت گروه‌های تروریستی در پاکستان توجه دارد و دکورهای مربوطه ساخته شد که اواخر تیرماه فیلمبرداری آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، ابراهیم اصغری تهیه‌کننده درباره آماده سازی شرایط تولید برای فیلمبرداری فیلم «سگ های زرد» گفت: ساخت و سازهای مربوط به آماده سازی دکورها در اطراف تهران به پایان رسیده است اما زمان فیلمبرداری را کمی به تعویق انداختیم زیرا گرمای شدید هوا در مناطق جنوبی مانع از حضور گروه در مناطق جنوبی کشور می‌شود. 

وی درباره زمان فیلمبرداری فیلم گفت: پیش تولید و مقدمات فیلمبرداری آماده شد اما بخش‌هایی از فیلمبرداری در شهرهای چابهار و قشم انجام می‌شود به همین دلیل ما زمان فیلمبرداری را به اواخر تیر ماه موکول کردیم تا ابتدا فیلمبرداری فیلم در اطراف تهران به انجام برسد و پس از اتمام فیلمبرداری این بخش ها با خنک تر شدن هوا به مناطق جنوبی کشور برویم.

تهیه کننده فیلم «اشنوگل» درباره لوکیشن‌هایی که نیاز به دکورسازی دارد گفت:  تمام فیلم در فضای پاکستان می گذرد و به همین دلیل همه بخش‌ها باید در فضای پاکستان فیلمبرداری شود. آماده کردن ادوات و آکسسوارهای مربوط به پاکستان برای فیلم زمان بر که در حال انجام است. قلعه قدیمی در منطقه پیشوای ورامین ساخته شد و بیمارستانی که نیاز داشتیم در جاده قدیم کرج آماده شده از یک بیمارستان تعطیل استفاده کردیم زیرا در این قسمت تیراندازی‌های زیادی انجام می‌شود به همین دلیل باید از بیمارستان تعطیل استفاده می‌کردیم. 

اصغری درادامه تاکید کرد: اواخر تیرماه آماده فیلمبرداری فیلم هستیم که البته بستگی به حمایت فارابی و انجمن سینمای دفاع مقدس خواهیم داشت. تغییر و تحول در انجمن را شاهد بودیم که البته دوستان به اثر توجه داشتند زیرا قصه موضوعی استراتژیک دارد و به فعالیت گروه‌های تروریستی خارج از مرزها توجه دارد به همین دلیل مورد توجه عزیزان در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس هم قرار گرفته است.

تاکنون احمد کاوری(نویسنده و کارگردان)، ابراهیم اصغری(تهیه‌کننده)، داریوش پیرو(طراح صحنه) و مریم صفایی و عباس دقاقی(مدیران تولید)،حمید رسولیان (مسئول جلوه های ویژه)  برای ساخت فیلم همکاری دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس