به گزارش خبرنگار اجتماعی مشرق ،بر اساس این گزارش ، هنوز چند ماهی از اجرای این طرح نگذشته بود ، که شهروندان تهرانی مشکلات بسیاری را تجربه کردند که مختصرا تعدادی از انها در این گزارش از نظرتان می گذرد :
* کمبود جایگاه های عرضه بلیت های الکترونیکی که در این اواخر بهتر شده است .
*آشنا نبودن و عدم اطلاع رسانی و آگاهی مردم به نحوه استفاده از این بلیت ها .
*از کار افتادن دستگاه ها که به اذعان برخی رانندگان فقط در 2 یا 3 ماه اول درست کار کردن و در مدت زمان کمی دچار مشکل می شدند .
* خاموش کردن دستگاه ها توسط رانندگان که برخی از آنها می گفتند به دستور پیمانکار این کار را انجام می دهند و بعد از اتمام ساعت کار باید مقدار مبلغ مشخص شده پول نقد را تحویل آنها دهیم.
*معطلی سرسام آور استفاده کنندگان در هنگام پیاده شدن از اتوبوس ها که باید پول خرد حتما همراه داشته باشند ،چرا که باید حدودا 10 تا 15 دقیقه معطل حساب و کتاب راننده با مسافران شوند ، در حالیکه از درب عقب اتوبوس نیز امکان خارج شدن ندارند .
*رند نبودن کرایه ها بطوری که در اکثر مسیرها 175 و 225 است و این مسئله باعث شده هنگامیکه دستگاه ها مشکل دارند ، بی قانونی محض حاکم شده و برخی رانندگان ما بقی پول را به بهانه نداشتن پول خرد نمی دهند و این مسئله در افزایش نارضایتی مسافران تاثیر بسزایی داشته است .
در پایان این نکته را باید یادآور شویم که نفس انجام چنین کاری بسیار با ارزش است ، اما حمایت ، پشتیبانی و نظارت در اجرای کار مهمتر از انجام آن است که به نظر می رسد مسئولان سازمان تاکسیرانی که در حال حاضر با سرپرستی که تخصصی در این زمینه ندارد ، اداره می شود ، باید بیشتر به فکر مشکلات شهروندان باشند تا موجب افزایش نارضایتی در سطح شهر نشود.
البته همانطور که شهردار تهران در خصوص مشکلات افتتاح و راه اندازی برخی خطوط بی. آر .تی مانند؛ افسریه و بزرگراه چمران کوتاه نمی آید و همچنان بر اجرای نادرست آن اصرار دارد ، امیدی به اصلاح این سیستم نادرست بلیت الکترونیکی نمی رود .
دستگاه خاموش است و بلیت های الکترونیکی کار نمی کنند .
شعار اولیه مزایای استفاده از بلیت الکترونیکی