کد خبر 743835
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
محمد عبداللهی

کابینه های پروازی یکی از بزرگترین آفات نظام ماست که مثل خوره در حال تخریب شجره انقلاب است.

به گزارش مشرق،‌ محمد عبداللهی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

کابینه های پروازی یکی از بزرگترین آفات نظام ماست که مثل خوره در حال تخریب شجره انقلاب است. از وقتیکه زن و بچه و آقازاده ها و دختر خانم های #وزرا و روسای جمهوری اسلامی ایران اروپانشین و سیتی زن آمریکا شدند و پدران و مادرانشان در قامت مسئول نظام در راس لایه های فوقانی نظام وظیفه نان آوری خانواده خارج نشین را بر دوش متحمل شدند همان موقع بود که نظام به #نفوذ و #نفوذی سلامی دوباره داد، ریشه این همه سند امضا شده با کدخدایان امپریالیزم را که بگیریم به منزل فلان وزیر یا مدیر کل در خارج از کشور ختم می شود..

صورت مسئله کابینه های پروازی همان صورت مسئله معروف جا دادن دو دلبر در یک دل است، و همین می شود که آقازاده ها و دختر خانم های آقایان در لندن و نیویورک و واشنگتن در این صورت مسئله نقش #رابط و #جاسوس را بازی می کنند و ما داریم به وزیر و مدیرکلی از نظام دستمزد کلان می دهیم که خودش و خانواده خارج نشینش نقش عامل و مزدور را علیه نظام بازی می کنند و چه طنز دردناکیست که جاسوس و مزدور ضدنظام از بدنه خود نظام ارتزاق می کند و با دستمزد بیت المال نظام علیه نظام می شورد.

در این خواب نازی که مجلس و قوه قضاییه رفته، کابینه های پروازی، همچون لشگر زنبورهای وحشی از خارج به داخل می تازند، رد نیش های نفوذ بر پیکره نظام روز به روز افزون می شود : 2030، FATF وووو آیا نقطه سر خطی در کار نیست؟ نه نیست. تا کابینه پروازی داریم، انتظار هجوم ملخ های ویرانگر به لایه های مدیریتی کلان نظام قابل انتظار است، تا مسئولینی داریم که منافع آقازاده و دختر خانم خارج نشینش بر منفعت هشتاد میلیون ایرانی میچربد وضع به همین منوال است..

آقایان بیایید دیوارهای ناصواب مصونیت پروازی ها را یکبار برای همیشه فرو بریزیم، سهل انگاری تا کی؟ تا کجا؟

این جماعت انقلابیِ کاغذی باید بدانند که انقلابی واقعی حضرت امام بود که در مقابل زیاده خواهی نوه اش، به او تودهنی تاریخی زد، انقلابی واقعی #رهبر معظم انقلاب است که در مقابل زیاده خواهی خاندان خواهرش قد علم کرد و پای همه چیز مردانه ایستاد، انقلابی واقعی آیت الله جنتی و خزعلی است که در مقابل پسران ضدانقلابشان اولین کسانی بودند که قد علم کردند، آن انقلابی کاغذی که تریلی تریلی از جیب نظام می زند به حساب فرزندش، یک پروازی دورریختنی است، یک سیب گندیده که همه سیب ها را به فساد می کشاند. باید سیب گندیده را به دورانداخت، باید شر پروازی ها را یکبار برای همیشه از سر نظام دور کرد، باید از خواب گران برخواست، هجوم زنبورهای وحشی جدی است.. محمد عبدالهی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • دانیال IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
    4 4
    کابینه اگر پروازیست دلیلش بخاطر رئیس نامربوطش است تا زمانی که تائید صلاحیتها مصلحتی باشد آش همین است و کاسه همین منتظر بد و بدتر ها هم باید بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس