کد خبر 743793
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
مصطفی کارخانه

تیم والیبال بانک سرمایه نسبت به زمان برگزاری دو دیدار مرحله دوم خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، بانکی‌ها در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا ساعت 15 به وقت ویتنام در روزهای یکشنبه و دوشنبه به مصاف نمایندگان چین و ژاپن می‌روند و بانک سرمایه نسبت به زمان این دو مسابقه به رئیس کمیته کنترل اعتراض کرد.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: با امیل جابور رئیس کمیته کنترل مسابقات برای تغییر زمان مسابقه صحبت کردیم و حتی از درخشنده خواهش کردیم تلفنی با او صحبت کند، اما جابور قبول نکرد.

مصطفی کارخانه تصریح کرد: چون العربی قطر امتیاز پخش مسابقاتش را گرفته بود، زمان مناسب را در اختیار این تیم قرار داده‌اند.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: شهرام محمودی و سیدمحمد موسوی تاکنون به صورت کامل در اختیار تیم نبوده‌اند. این دو بازیکن و عادل غلامی مصدوم نیز هستند.

کارخانه ادامه داد: به هر حال بضاعت فعلی تیم اینگونه است و باید برای کسب مقام قهرمانی با تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، بجنگیم.

کارخانه درباره حریفان مرحله دوم بانک سرمایه گفت: ژاپنی‌ها با کلاس‌تر از چینی‌ها بازی می‌کنند و یک بازیکن خوب کروات نیز دارند. البته تیم بائیک موتور چین نیز قدرتی زن‌های خوبی دارد، هر چند این تیم بدون یار خارجی به ویتنام آمده‌اند، ولی قوی‌‎تر از پارسال نشان می‌دهد.

تیم والیبال بانک سرمایه امروز (شنبه) و در روز استراحت تیم‌ها یک نوبت تمرین داشت که تمرینات بر اساس آنالیز حریفان چین و ژاپن بود.

علیرضا قریب داور بین المللی کشورمان در این رقابت‌ها روز گذشته داور ذخیره دیدار نمایندگان چین و ژاپن بود.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از هفتم تا پانزدهم تیرماه به میزبانی شهرهای «نام دین» و «نین بین» ویتنام پیگیری می‌شود.

منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس