بازیگر

بازیگر فیلم عروس فراری گفت: من از سال ۶۳ وارد سینما شدم و کارهای فراوانی هم کردم، اما فکر می‌کنم به علت بالا رفتن سن از چشم همه افتاده‌ام و دیگر هیچ کس به من کاری پیشنهاد نمی‌کند.

به گزارش مشرق، توران قادری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های اخیر خود گفت: تابستان سال گذشته در فیلم "خداحافظ مادربزرگ به ایفای نقش پرداختم که متاسفانه به دلیل بروز برخی حواشی متوقف شد.
وی درباره اتفاق افزود: این فیلم را "مسعود رشیدی" کارگردانی می‌کرد و در آن بازیگرانی مثل ارژنگ امیرفضلی و مهوش وقاری به ایفای نقش می‌پرداختند. در گرمای 40 درجه تابستان ما در یک اتوبوس که عازم مشهد بود فیلم را می‌گرفتیم که در میانه‌های کار به دلیل بروز مشکلات مالی کار متوقف شده و پول ما را هم ندادند و تا الان هم هیچ خبری از آنها نیست.
بازیگر "عروس فراری" درباره کم‌کاری خود در سالهای اخیر تصریح کرد: من از سال 63 وارد سینما شدم و کارهای فراوانی هم کردم اما فکر می‌کنم به علت بالا رفتن سن از چشم همه افتاده‌ام و دیگر هیچ کس به من کاری پیشنهاد نمی‌کند.
وی با اشاره به بی‌توجهی برخی از کارگردان‌ها ادامه داد: در برخی مراسم‌ها کارگردان‌ها در مورد کار صحبت می‌کنند اما تماسی نمی‌گیرند و من هم به عنوان بازیگری قدیمی غرور دارم و اعتقاد دارم اگر مرا بخواهند می‌توانند به راحتی پیدایم کنند.
بازیگر فیلم "ترن" درباره مشکلات اقتصادی بازیگران پیشکسوت تاکید کرد: واقعیت امر من نمی‌خواهم حرف‌های مایوس‌کننده بزنم. حقوقی معادل یک میلیون تومان بابت بازنشستگی از خانه سینما می‌گیریم اما ولخرج نیستم، به مسافرت نمی‌روم و مثلاً ماشینم را ده‌ها سال است که عوض نکرده‌ام. من همیشه سعی می‌کنم قانع و شکرگذار خدا باشم.
قادری با اشاره به حضور در کنار بسیاری بازیگران نامی سینما خاطرنشان کرد: من در سینما خوش قدم هستم. در این سالها با بازیگران زیادی کار کردم اما برخی از بزرگترین بازیگران امروز اولین بازی خود را کنار من انجام داده‌اند. مثلاً دانیال حکیمی در آقای دلار، مهناز افشار در شیرهای جوان و نیکی کریمی در وسوسه اولین بار در کنار من بازی کردند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس