کد خبر 743362
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
شمسایی

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران به محرومیت اشتباه بازیکنش واکنش تندی نشان داد و به تبعیض قائل شدن کمیته فوتسال اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه تاسیسات دریایی تهران مدعی است مجید حاجی‌بنده بازیکن تیم در بازی با مس سونگون اشتباهی محروم شده و تنها ۱۸ ساعت قبل از شروع بازی به این اشتباه پی برده است.
وحید شمسایی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره توضیح داد: یکی از مسوولان فدراسیون قبل از مسابقه فهرستی را به سرپرست ما نشان داد که نام مجید حاجی‌بنده به عنوان سه کارته در آن وجود داشت و محروم شناخته می‌شد. در این فهرست نام چد بازیکن گیتی پسند مثل مهران عالیقدر و احمد اسماعیل‌پور هم بود. ما نیز با توجه به اعلام آقایان، مجید حاجی‌بنده را به همراه تیم به تبریز نبردیم. البته برای او بلیط هواپیما و هتل هم رزرو کرده بودیم اما هزینه کنسلی آن را دادیم.
وی افزود: ساعت ۱۲ شب قبل از بازی با ما تماس گرفته و اعلام کردند حاجی‌بنده محروم نیست. زمانی که دیگر کار از کار گذشته بود و نمی‌توانستیم او را به تبریز بیاوریم. نمی‌دانم چه باید بگویم؛ اگر قانون برای همه باشد، ما مشکلی نداریم اما اگر قرار است این‌طور لطمه بخوریم دور از انصاف است.
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان این که نبود حاجی بنده در باخت تیمش بی تاثیر نبود، تصریح کرد: نمی خواهم حالا که باخته‌ایم بهانه تراشی کنم اما من به نحوه اجرای قانون اعتراض دارم. ما روی این بازیکن حساب باز کرده بودیم و شجری را در همان پست با مصدومیت بازی دادیم. بیش از ۱۰ سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنم و تا امروز چنین اتفاقی برای ما نیفتاده بود. محرومیت بازیکن سه کارته در فصل جدید بی‌سابقه است اما ما به قانون احترام گذاشتیم. اگر قانون است، حرفی نداریم اما اگر نیست، چرا چند ساعت قبل از بازی به ما اطلاع می‌دهند؟
شمسایی در پایان تاکید کرد: ما بازی را به مس باختیم. حال بخواهیم اعتراض کنیم، چه چیزی تغییر می‌کند؟ آیا نتیجه بازی بر می‌گردد؟ مگر دست‌مان به جایی می‌رسد که بخواهیم اعتراض کینم؟ مگر ما کاره‌ای هستیم؟! ما می‌گوییم اگر قانونی را تصویب می‌کنند باید همه را یکسان ببینند. نه این که به یک تیم دو روز زودتر خبر دهند و به ما شب قبل از بازی. این برای ما دردآور است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس