داعش

یک منبع محلی در استان صلاح الدین عراق روز شنبه اعلام کرد گروه تروریستی داعش یکی از عناصر خود را پس از مخالفت با دستور این گروه برای کشتن اعضای خانواده اش، ‌سوزاند.

به گزارش مشرق، منبع محلی گفت در پی خودداری یکی از اعضای داعش از دستور مافوق خود برای کشتن اعضای خانواده اش در یکی از روستاهای نزدیک شهر تکریت ، عناصر داعش وی را به اتهام سرپیچی از دستور در منطقه مطیبیجه در شرق صلاح الدین زنده سوزاندند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از صلاح الدین ، منبع محلی که خواست نامش فاش نشود ، تاکید کرد گروه داعش به عناصر این گروه دستور قتل اعضای خانواده شان به ویژه کسانی که با تفکر و ایدئولوژی داعش مخالف هستند و از سرویس های امنیتی عراق ، نیروهای بسیج مردمی ( حشد الشعبی ) و جنگجویان عشایر سنی حمایت می کنند ، صادر کرده است.

منبع محلی افزود در پی دستور گروه داعش و سرپیچی یکی از عناصر این گروه با این دستور و خودداری از قتل اعضای خانواده اش در نزدیکی شهر تکریت ، عناصر داعش او را آتش زدند.

ترویست های داعش از تابستان سال 2014 بخش های وسیعی از مناطق شمال و غرب عراق را تحت اشغال خود درآوردند اما ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای بسیج مردمی بیشتر مناطق اشغالی خاک عراق را از حضور تروریست های تکفیری پاکسازی کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس