کد خبر 741605
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
مسی و رونالدو

در حالیکه لیونل مسی روز شنبه وارد سی امین سال زندگی خود شد یکی از دوستان او اعلام کرد وی ممکن بود برای رئال مادرید به میدان برود.

به گزارش مشرق، بهترین گلزن تاریخ بارسلونا از ۱۳ سالگی به آکادمی جوانان این تیم وارد شد با این وجود یکی از همکاران و مدیر برنامه آن روز های او اعلام کرد در صورتیکه او در شهر مادرید زندگی می کرد ممکن بود مسی به رئال مادرید ملحق شود. گاگیولی که در آن روز ها در بارسلونا سکونت داشت تاثیر مستقیمی در پیوستن مسی به بارسلونا داشت تا این بازیکن در این تیم موفق شود ۵ بار توپ طلای اروپا، ۸ قهرمانی در لالیگا و ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. گاگیولی در مصاحبه ای که با Globoesport داشت در این خصوص گفت:

با توجه به شرایط زندگی آن روزهایم به بارسلونا رفتم و مسی را برای انجام تست های اولیه به بارسلونا بردم، اما نکته جالب اینجاست که در پی این بودم که در مادرید زندگی کنم. اگر در مادرید زندگی می کردم مسی را به رئال مادرید می بردم تا در آنجا تست های اولیه را پشت سر بگذارد. زندگی اینچنین است و جزئیات می تواند تغییرات زیادی در آن ایجاد کند. ممکن بود امروز مسی در رئال مادرید به میدان می رفت، خانواده او می خواستند به اسپانیا بیایند و می خواستند در جایی زندگی کنند که دوستان بیشتری دارم.

وی با یادآوری نخستین روزی که مسی را در فرودگاه ملاقات کرد در ادامه گفت:

وقتی او را دیدم با خود فکر کردم او نمی تواند فوتبالیست باشد چرا که بسیار کوچک و لاغر بود. در ابتدا خیلی تحت تاثیر قرار نگرفتم اما وقتی او را در داخل زمین تمرین باشگاه بارسلونا دیدم متوجه شدم او بازیکن بزرگی است، بازیکنی که بدون شک می توانست به خوبی رشد کند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس