کد خبر 741135
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
جانی دپ

یکی از بازیگران سرشناس هالیود در بخشی از سخنان خود در فستیوال موسیقی گلستنبری، در انگلیس طوری صحبت کرد که به نظر می‌رسید رئیس جمهور آمریکا را به کشتن تهدید می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از بی بی سی، «جانی دپ» که برای معرفی فیلم جدید خود به این جشنواره دعوت شده بود از تماشاچیان پرسید «می توانید ترامپ را به اینجا بیاورید؟»

بعد از آنکه مردم او را هو کردند گفت: «کاملا سوتفاهم شد. آخرین باری که یک بازیگر یک رئیس جمهور را ترور کرد کی بود؟ بگذارید توضیح بدهم. البته من بازیگر نیستم. برای کسب درآمد دروغ می‎گویم. ولی مثل اینکه وقتش رسیده است.» و بعد مردم هورا کشیدند.

اظهارات جانی دپ احتمالا اشاره‌ای بوده به ترور آبراهام لینکلن، از روسای جمهور سابق آمریکا که توسط بازیگری به نام جان ویلکس بوث در ۱۸۶۵.

اما با این حال این ستاره سینما اذعان کرد که سخنانش ممکن است جنجال برانگیز باشد.

او در ادامه سخنانش گفت: راستی حرفهای من در رسانه‌ها منعکس می‌شود و خیلی وحشتناک خواهد بود. این فقط یک سوال بود. من گوشه و کنایه نزدم.

این اولین بار نیست که افراد مشهور آمریکایی به کشتن رئیس جمهور آمریکا اشاره می‌کنند.

اما سخنان جانی دپ آن هم تنها چند روز بعد از حادثه تیراندازی در ویرجینیا که منجر به زخمی شدن یک نماینده کنگره و چهار نفر دیگر شد، در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های انتقادآمیز بعضی از کاربران مواجه شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس