کد خبر 740778
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
خالد شفیعی

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در شرایطی امروز به تهران سفر می‌کند که باشگاه این بازیکن در لیگ شانزدهم تمام شروط مد نظرش را برای تمدید قرارداد پذیرفته است و منتظر عقد قرارداد است.

به گزارش مشرق، خالد شفیعی مدافع فصل گذشته باشگاه تراکتورسازی هنوز شرایطش برای حضور در هفدهمین دوره لیگ برتر مشخص نشده و به عنوان بازیکن آزاد گزینه‌های مختلف را ارزیابی می‌کند.

شفیعی آخرین بازیکنی است که باشگاه تراکتورسازی برای فصل آینده می‌تواند روی او حساب کند و با این بازیکن با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات تمدید قرارداد کند.

تراکتورسازی در مذاکرات مختلفی که به صورت تلفنی و ... با این بازیکن داشته شرایط خود را برای حضور این مدافع اعلام کرده است از سوی دیگر باشگاه استقلال هم به جذب شفیعی ابراز تمایل کرده و گفته می‌شود این بازیکن مورد توجه استقلالی‌ها هم قرار دارد.

طبق رایزنی‌های به عمل آمده شفیعی ساعت 15:30 دقیقه به تهران سفر می‌کند. باشگاه تراکتورسازی که مسئولانش در حال حاضر در تهران حضور دارند به این بازیکن اعلام کرده‌اند تمامی شرایطش را پذیرفته‌اند و آماده هستند همین امشب این بازیکن قراردادش را امضا کرده و چک‌های مورد نظرش را دریافت کند. 

باشگاه تراکتورسازی 50 درصد قرارداد این بازیکن را نسبت به فصل قبل افزایش داده و حاضر است مطالبات گذشته این بازیکن را پرداخت کند که این مبلغ چیزی حدود یک میلیارد و 900 میلیون تومان می‌شود. 

در این شرایط هنوز مشخص نیست آیا با توجه به اینکه پیشنهاد تراکتورسازی شرایط بهتری دارد این بازیکن برای آینده خود چه تصمیمی خواهد گرفت.

امروز شفیعی به تهران سفر می‌کند و باید دید از بین تراکتورسازی و استقلال کدام تیم را بر می‌گزیند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پرتقال فروش IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
    0 1
    شما یک میلیارد و 900 میلیون از گذشته طلب داشته باشی بازم میری به همون تیم؟!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس