نقشه شرق  استان حمص.png

نیروهای جبهه مقاومت در ادامه عملیات جدیدی را در محور شرقی منطقه راهبردی « آراک» آغاز کردند و در نهایت توانستند با عقب راندن تروریست های داعش، « سد آراک» را به کنترل خود درآورند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از حومه شهر تدمر در شرق استان حمص حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از دفع سنگین ضد حملات عناصر تروریستی داعش توانستند مواضع خود را در شهرک و میدان نفتی « آراک» تثبیت کنند.

نیروهای جبهه مقاومت در ادامه عملیات جدیدی را در محور شرقی منطقه راهبردی « آراک» آغاز کردند و در نهایت توانستند با عقب راندن تروریست های داعش، « سد آراک» را به کنترل خود درآورند. در جریان این درگیری ها همچنین ارتفاعات « تدمریه» از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شد.

**برای مشاهده جزئیات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

با پاکسازی این مناطق راهبردی، از حملات احتمالی عناصر تروریستی به منطقه « آراک» جلوگیری می شود.در حال حاضر فاصله نیروهای جبهه مقاومت با منطقه راهبردی « السخنه» ۲۸ کیلومتر است.

در حومه جنوب شرقی شهر تدمر نیز درگیری ها همچنان در ایستگاه پمپاژ سوم ادامه دارد و نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در تلاش هستند مواضع خود را در این منطثه تثبیت کنند.

همزمان با پیشروی های چشمگیر نیروهای سوری و مقاومت در شرق شهر تدمر، تروریست های داعش حملات را در شهر دیرالزور تشدید کرده اند.

**برای مشاهده جزئیات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

حومه منطقه راهبردی « البانوراما» در جنوب شرق شهر دیرالزور، محور شرقی فرودگاه و مناطق « الحویقه و الرشیده» شاهد سنگین ترین حملات گروه تروریستی داعش در ۲۴ ساعت گذشته بوده است. نیروهای ارتش سوریه و عشایر منطقه تاکنون موفق به دفع حملات در این محورها شده اند.

**برای مشاهده جزئیات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

تروریست های داعش همچنین حملات شدیدی را علیه مواضع نیروهای سوری در مناطق « گورستان و التنمیه» انجام دادند که  با مقاومت نیروهای سوری ناکام ماندند. در این درگیری ها ۲۵ تروریست به هلاکت رسیدند. تروریست ها درصدد بودند با اشغال این مناطق، فاصله نیروهای سوری را با فرودگاه محاصره شده شهر افزایش دهند که بدون هیچ نتیجه ای مجبور به عقب نشینی شدند.

به گزارش مشرق، گروه تروریستی داعش با تمام قدرت تلاش می کند شهر دیرالزور را به اشغال خود درآورد و همه امیدهای نیروهای جبهه مقاومت را برای شکسن محاصره این شهر نا امید کند. تاکنون با مقاومت نیروهای سوری تمامی حملات در محورهای مختلف دفع شده است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس