کد خبر 738456
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
بادیگارد حاتمی کیا

فیلم سینمایی «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در بخش مسابقه جشنواره وین به نمایش درمی‌آید.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - فیلم سینمایی «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی وین راه یافت. فیلم سینمایی «بادیگارد» 4 جولای (13 تیرماه) در این جشنواره به نمایش درخواهد آمد. 

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا به بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم مادرید، در ۴ بخش ویژه فیلم‌های خارجی نامزد کسب جایزه است. 

فیلم «بادیگارد» که سال ۹۴ توانست دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر از آنِ خود کند، در جدیدترین حضور بین‌المللی خود به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم مادرید اسپانیا راه یافته و در رشته‌های بهترین بازیگر نقش اول مرد (پرویز پرستویی)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد(بابک حمیدیان)، بهترین فیلم خارجی ( احسان محمد حسنی) و بهترین تدوین (مهدی حسینی وند) نامزد دریافت جایزه شده است.

موضوع این فیلم درباره بادیگاردی است به نام «حیدر» که وظیفه حفاظت از مسؤولان بلندپایه کشور را برعهده دارد. حیدر شخصیت آرمان‌گرایی است که مسائلی را در کارش می‌بیند و این مسائل او را نسبت به کارش دچار تضاد، شک و تردید می‌کند.

جشنواره بین‌المللی فیلم مادرید که ششمین دوره برگزاری خود را ۸ تا ۱۵ جولای (۱۷ تا ۲۴ تیرماه) تجربه می‌کند، در شاخه‌های فیلم‌های سینمای بلند، فیلم کوتاه، مستند کوتاه، بلند و پویانمایی فعالیت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس