رونالدو

همانطور که در گزارش های امروز اعلام شد، کریستیانو رونالدو با درخواست جدایی ناگهانی از رئال مادرید، باعث حیرت و تعجب مدیران و هواداران باشگاه شده است.

به گزارش مشرق، ظهر روز جمعه خورخه مندز، مدیر برنامه های بازیکن با باشگاه رئال مادرید تماس گرفته و اعلام کرده که ستاره شماره ۷. رئال مادرید به خاطر مسائل مالیاتی پیش آمده عصبانی است، و بیشتر از مسائل مالی به خاطر ضربه ای که به چهره اش وارد شده ناراحت است، چرا که وی کار های زیادی برای این باشگاه و فوتبال اسپانیا انجام داده است.

مندز تأیید کرده که کریستیانو پیشنهاد های زیادی از سوپرلیگ چین، لیگ برتر انگلستان و لیگ فرانسه دارد اما هرگز به آنها توجه نکرده است و به این ترتیب ادعای روزنامه A Bola نیز تأیید شد. رئال مادرید فکر می کند که رونالدو این گلایه ها را در اردوی تیم ملی پرتغال و در گفتگو با برخی از هم تیمی های خود مطرح کرده و از آنجا به رسانه های پرتغالی درز پیدا کرده است. این مسائل باعث ناراحتی باشگاه هم شده است، چرا که آنها انتظار داشتند قبل از پخش این خبر در رسانه ها، مدیران مطلع شوند.

حالا فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادردید امیدوار است که این تنش ها هرچه زودتر پایان یابد و در نهایت کریستیانو ماندنی شود. در غیر اینصورت، رئال مادرید برای حفظ کریستیانو دست به هر کاری نخواهند زد و مذاکرات برای فروش او آغاز خواهد شد که این مسئله می تواند روی آینده آلوارو موراتا و کیلیان امباپه نیز تأثیر بگذارد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس