13951103001469_PhotoA.jpg

محجوب گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌هادرباره کابینه آینده را موجب کاهش عمر دولت‌ها از 4 سال به 3 سال خواند و گفت: اگر بخواهیم دولت را در دو ماه آخر ناکارآمد کنیم، خیلی حرف‌ها راجع به کابینه بعدی می‌توان زد.

 به گزارش مشرق، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره ترکیب کابینه دوازدهم گفت: اگر قصدمان ناکارآمد کردن دولت در دو ماه آخر باشد، الان باید در این باره خیلی حرف بزنیم.  

وی ادامه داد: به نظر ما باید در ظرف زمانی خودش که ۱۵ روز پیش از معرفی کابینه است درباره ترکیب کابینه صحبت کرد، اما متاسفانه آنچه در کشور ما باب شده است این است که از چند ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری و پس از آن تا زمان انتخاب کابینه، کشور مشغول این بحث‌ها می‌شود.

محجوب گفت: به نظر من باید کاری کنیم که وزرا تا لحظه آخر احساس کند که وزیر آینده هستند و در عین حال رئیس جمهور هم باید بر اساس تاکیدات رهبری و نیز وعده‌های خود که عنوان کرده بود به‌دنبال افراد جدیدی در کابینه است کابینه جدید را معرفی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این شیوه گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌ها عملاً عمر دولت‌ها را از ۴ سال به ۳ سال تقلیل می‌دهیم و در این حالت مردم زیان خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس