کد خبر 737167
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
ماهی

رئیس مرکز بهداشت ‌بانه از کشف و ضبط بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش مشرق، علی شالباف، اظهار داشت: در این ایام ماه مبارک رمضان «طرح سلامت رمضان» در راستای کنترل و نظارت بیشتر بر بازار و صنوف حساس با اولویت قنادی‌ها و مراکز تهیه و توزیع بامیه و زولبیا در سطح شهرستان فعال شده است.

وی گفت: در گشت‌زنی‌هایی که در سطح شهرستان در حال انجام است تیم‌های عملیاتی متشکل از بازرسان سلامت واحد بهداشت محیط، اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی حضور دارند و باهرگونه موارد مشکوک برخورد می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بانه تصریح کرد: از اول ماه مبارک رمضان تاکنون ۵۰۰ مورد از صنوف حساس با اولویت قنادی‌ها و مراکز تهیه و توزیع بامیه و زولبیا بازرسی انجام شده و در نتیجه بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته همانند انواع تنقلات، مواد لبنی، روغن سوخته و غیر قابل مصرف در قنادی‌ها، مقادیر زیادی نمک در نانوایی‌های سطح شهر و همچنین شیرینی‌های فاسد و مشکل‌دار کشف و ضبط شده است.

وی گفت: پس از بازرسی‌های صورت گرفته دو پرونده به مراجع قضایی و ۵ پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع و  ۱۵ مورد حکم نواقص بحرانی و غیربحرانی برای این صنوف‌های متخلف صادر شده است.

تعزیرات حکومتی با متخلفان قاطعانه برخورد می‌کند

رضا کریم‌پور در بانه خروجی اجرای طرح بازرسی‌های انجام گرفته شده در ماه مبارک رمضان امسال را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: برای تعزیرات حکومتی نیز سلامت شهروندان از اهمیت بالایی برخودار است.

وی گفت: در تعزیرات حکومتی شهرستان بانه قاطعانه با متخلفان و کسانی که به‌خاطر سهل‌انگاری و کسب منافع شخصی خود سلامت شهروندان را به‌خطر می‌اندازند برخورد می‌کنیم.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بانه با اشاره به مدت زمان بررسی پرونده‌های متخلفان تصریح کرد: حداکثر زمان رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات حکومتی دو روز بوده و از همه شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد لازم را انعکاس بدهند و مطمئن باشند که با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس