کد خبر 736988
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
چمران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر گزارش سازمان بازرسی حکم قضایی نیست و گاهی توسط قوه قضاییه تأیید نمی‌شود از شهرداری تهران خواستار شفاف سازی در در خصوص گزارش استخدام در متروی تهران شد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز این شورا پس از بیان برخی انتقادات توسط یکی از اعضای شورا به گزارش تغییر وضعیت استخدامی در شهرداری با تأکید بر گزارش ارائه شده توسط سازمان بازرسی کل کشور گفت: گزارش سازمان بازرسی حکم قطعی و نیازمند پاسخگویی و بررسی است.

وی افزود: پاسخ ارائه شده به گزارش سازمان بازرسی گاهی توسط این سازمان پذیرفته نمی‌شود و جلساتی برگزار می‌شود که اگر در این جلسات هم پاسخ های ارائه شده پذیرفته نشود سازمان بازرسی کل کشور گزارش تهیه شده خود را به قوه قضاییه ارائه می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: حتی گاهی گزارشات سازمان بازرسی در قوه قضاییه و با پیگیری‌های قضایی تأیید نمی‌شود.

چمران همچنین تصریح کرد: شهرداری موظف است هم برای سازمان بازرسی و هم برای شورای شهر تهران موضوع مربوط به گزارش این سازمان و اشکالات مطرح شده را روشن کند و نتیجه رفت و برگشت‌های انجام شده با سازمان بازرسی را به شورای شهر هم ارائه دهد چرا که این موضوع برای ما هم سوال شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس