کد خبر 736927
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
واکنش چهره های سرشناس به شهادت مرزبانان کشورمان

فرمانده مرزبانی ناجا از دستگیری تعدادی از تروریست‌ها در مرزهای جنوب شرق و شمال غرب کشور خبر داد که ۲ نفر از آنها، عاملان اصلی شهادت هشت مرزبان در سال ۹۴ بودند.

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی گفت: این دو تروریست وابسته به گروه تروریستی جیش الظلم هستند که در جنوب شرق کشور درمنطقه جنوب سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.

وی افزود: این دو تروریست در سال ۹۴ در به شهادت رساندن ۸ مرزبان کشور، گروگانگیری ۵ مرزبان و شهادت یکی از آنان در پاکستان ، نقش عمده داشتند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: در شمال غرب کشور هم به سرنخ های جدیدی رسیدیم که دنبال می کنیم.

وی با اشاره به فشار دولت و مردم عراق و سوریه بر پیکر تروریست های داعش البته با کمک های مستشاری ایران اسلامی گفت: قدرت داعش در منطقه مضمحل و به فضل الهی رو به نابودی است.

سردار رضایی افزود: دست دادن دو نیروی دفاعی و پاک کننده تروریست عراق و سوریه در مرزهایشان به این معناست که دیگر جایی برای تروریست در منطقه وجود ندارد.

وی گفت: در چنین شرایطی نقش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه جدی با تروریست برای داعش گران تمام شده است و لذا دست به یک عملیات کور در ایران می زند که البته جوابش را گرفت.

سردار رضایی به عمق امنیت در مرزهای کشورمان اشاره کرد و افزود: بواسطه آرمان انقلاب اسلامی مرزنشینان به مثابه نیروهای مرزبانان ما عمل می کنند.

وی گفت: عملکرد ما اُنیفرم پوشان و مرزنشینان در کنار هم می شود نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران که به همین جهت عمق امنیت مرزهای ما در دو سوی خط مرزی وجود دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس