نقشه حمص.jpg

از حومه شرقی شهر تدمر خبرها حاکیست، تروریست های داعش به شدت در منطقه راهبردی «آراک» مقاومت می کنند و با به کار گذاشتن تله های انفجاری مانع از پیشروی نیروهای جبهه مقاومت می شوند.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از شرق استان حمص حاکیست، نیروهای جبهه مقاومت مستقر در شمال فرودگاه تی ۴، عملیات جدیدی را از شمال پایگاه المجهوره علیه تروریست ها آغاز کردند و پس از درگیری های سنگین توانستند بر منطقه « ضهور غنائم» مسلط شوند.

در این عملیات ۳۰ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند. نیروهای جبهه مقاومت پس از تثبیت مواضع در این منطقه، پاکسازی مناطق « عامودیه و الصوان» را در دستور کار قرار می دهند. محاصره تروریست ها در جنوب شرق منطقه راهبردی جب الجراح هدف اصلی نیروهای مقاومت در این عملیات است.

**برای مشاهده جزئیات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

از حومه شرقی شهر تدمر نیز خبرها حاکیست، تروریست های داعش به شدت در منطقه راهبردی « آراک» مقاومت می کنند و با به کار گذاشتن تله های انفجاری مانع از پیشروی نیروهای جبهه مقاومت می شوند.

یک منبع میدانی در همین ارتباط در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: در حال حاضر پیشروی از محور غربی به سمت منطقه « آراک» سخت شده و نیروهای مقاومت درصدد هستند از محور جنوبی و شمالی به سمت این منطقه حرکت کنند.

وی افزود: پیشروی از محور شمالی و جنوبی در نهایت منجر به محاصره تروریست ها در منطقه راهبردی «آراک » می شود.

این منبع میدانی با بیان این که عملیات در حومه ارتفاع « المبر» ادامه دارد، گفت: نیروهای مقاومت با پیشروی در این محور درصدد هستند منطقه راهبردی « آراک» را از سمت شمال دور بزنند.

**برای مشاهده جزئیات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

به گزارش مشرق، عملیات از حومه رشته کوه های « تلیله» به سمت ایستگاه سوم هم ادامه دارد. در صورت رسیدن نیروهای مقاومت به ایستگاه سوم، تروریست ها از سمت جنوب در منطقه « آراک» محاصره می شوند. در حال حاضر نیروهای جبهه مقاومت با ایستگاه سوم ۱۴ کیلومتر فاصله دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
    6 0
    چرا ما از دولت عراق اجازه نمی گیریم که یک تیپ نیروی ویژه بفرستیم و گذرگاه القائم را از داعش باز پس نمی گیریم تا کار داعش در عراق و دیرالزور گره بخوره؟
  • ا US ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
    5 0
    ایا هنگام حمله به شهرها و مناطق برق و تلفن را ارتش سوریه قطع میکند یا نه؟این بسیار مهم هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس