امیر کویت

امیر کویت طی سخنانی اعلام کرد که نزدیک سازی بین کشورهای شورای همکاری خلیج فارس وظیفه ای است که نمی توانم از آن چشم پوشی کنم و از هیچ تلاشی برای رفع اختلافات دریغ نخواهم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، شیخ «صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت طی سخنانی اعلام کرد: نزدیک سازی بین کشورهای شورای همکاری خلیج فارس وظیفه ای است که نمی توانم از آن چشم پوشی کنم و از هیچ تلاشی برای رفع اختلافات دریغ نخواهم کرد.

امیر کویت افزود: برای نسل ما که ۳۷ سال پیش از این شورای همکاری را بنیان نهادیم سخت است اختلافات بین آنها را که می تواند به عواقب نامطلوبی منجر گردد، ببینیم.

وی همچنین گفت: من چهار دهه پیش خودم از بنیانگذاران این شورا بودم، بنابراین برای من یا دیگر حاکمان مثل من آسان نیست که ساکت بنشینیم و برای نزدیک سازی بین برادران در حد توان خود کاری نکنیم و این وظیفه ای است که نمی توان از آن چشم پوشی کنم.

امیر کویت همچنین روز دوشنبه در گفتگویی تلفنی با «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه پیرامون بحران بین قطر و برخی کشورهای عربی به رایزنی پرداخت.

در همین راستا، کاخ الیزه در بیانیه ای اعلام کرد که ماکرون به منظور بررسی اختلافات بین قطر و کشورهای عربی مذکور با شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح گفتگویی تلفنی انجام داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس