کد خبر 736377
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
محمد ابراهیمی

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بابت عدم دریافت مطالبات فصل قبل خود از باشگاه تراکتورسازی ناراحت است.

به گزارش مشرق، تراکتورسازی با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات تمرکز خود را روی تمدید قرارداد بازیکنانی گذشته که قراردادشان به اتمام رسیده است. در این بین نفراتی مثل مهدی کیانی، محمد نوری، فرزاد حاتمی و ... قرارداد خود را تمدید کردند و این تیم را در لیگ هفدهم تنها نگذاشتند.

از سوی دیگر بازیکنانی مثل محمد ابراهیمی و محمد ایرانپوریان برای فصل بعد قرارداد داشتند و با توجه به اینکه این بازیکنان از نفرات قدیمی تراکتورسازی هستند انتظار می‌رود با توجه به شرایط تیم درخواستی برای جدایی نداشته باشند.

امروز ابراهیمی در پیامی در یکی از صفحات شخصی خود در فضای مجازی از هواداران پرشور تراکتروسازی خداحافظی کرد. این موضوع در شرایطی اعلام شده که ابراهیمی قرارداد دارد و نمی‌تواند جدا شود.

در همین راستا گفته می‌شود ابراهیمی به دلیل عدم دریافت 35 درصد از مبلغ قرارداد خود در فصل جاری ناراحت است. این طلب تنها مختص به ابراهیمی نیست و همه بازیکنان این تیم در لیگ شانزدهم 35 درصد از قراردادشان را طلبکار هستند.

مسئولان تراکتورسازی به کل اعضای تیم قول دادند که این پول را پرداخت کنند اما به نظر میرسد ابراهیمی از این موضوع خیلی ناراحت است و به همین خاطر از هواداران پر شور تراکتورسازی خداحافظی کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس