جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از تعیین تکلیف سند ۲۰۳۰ در جلسه فردای این شورا خبر داد.

 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، با بیان اینکه در جلسه هفته گذشته این شورا بحث‌هایی درباره سند ۲۰۳۰ مطرح و برخی از مسئولان دولتی نظرات خود را ارائه کردند، گفت: قرار است روز سه‌شنبه (۲۳ خرداد) در شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره این سند بار دیگر بحث و تبادل نظر شود.

وی با اعلام اینکه در جلسه فردا درباره سند ۲۰۳۰ در شورای عالی انقلاب فرهنگی جمع‌بندی نهایی صورت می‌گیرد، ادامه داد: مشکلات عدیده‌ای در سند ۲۰۳۰ مشاهده می‌شود که از سوی تیم کارشناسی شورای عالی انقلاب فرهنگی این مشکلات احصاء شده و در جلسه فردا مطرح می‌شود تا تصمیم‌گیری نهایی درباره این سند صورت گیرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از تعیین تکلیف سند ۲۰۳۰ در جلسه فردای این شورا خبر داد و ادامه داد: احتمالاً در جلسه فردای شورای عالی انقلاب فرهنگی حکم توقف کامل اجرای سند ۲۰۳۰ صادر شود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه با مدیریتی که آقای روحانی در جلسه گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی داشتند، اجازه طرح اشکالات را به اعضای شورا نداد، اظهار داشت: امیدواریم که در جلسه فردا اعضا بتوانند اشکالات فراوانی که در سند ۲۰۳۰ هست را بیان کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    58 12
    دیکتاوری و مسخره بازی آقای اعتدال تا کجا میخواد ادامه پیدا کنه
  • اصغر IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    48 41
    آقای مشرق فرض کنیم احمدی نژاداین کارهای روحانی را انجام می دادچه جیغهای بنفشی که نمی کشیدی
  • طاها علوی IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    39 7
    بعدز این که رهبری فرمودند مطلقا مجاز تیست و فلسفه مجاز نبودن را هم در جلسه دانشوحویان بیان کردند دیگر چه جای طرح در جلسه شورای انقلاب فرهنگی دارد شورای عالی انقلابی عمل کند و طرح را به یونسکو برگرداند آنها بروند برای عمه خودشان نظام آموزشی بنویسند از نظام آموزشی اسلام خمینی و خامنه ای تربیت میشود ودر نظام آموزشی غرب هیتلر و داعش و سلمان رشدی و ...تربیت میشوند.
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    38 8
    این دیگه احتمال نمی خواد. آقا گفتن با اصلش مشکل هست که استقلال ما رو زیر سوال می برند هرکی موافقه 2030 هستش دختر و زناشو بفرسته انگلیس تا آزادی جنسی و هم جنس باز رو اونجا یاد بگیرن
  • وحید IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    29 17
    دکترا گرفتن روحانی 20 سال طول انگلیس طول کشیده ....
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    27 9
    2030 هم ننگیه مثل برجام جون جونی
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    9 25
    با توجه به اینکه یونسکو درصدد از بین بردن ادیان مختلف و جایگزین کردن دین طبیعی به جای ادیان الهی است، در نتیجه نه تنها ایران بلکه تمامی کشورها بایستی با سیاست های صهیونیستی یونسکو مخالفت کرده و این سند و اسناد دیگر یونسکو را محکوم کنند
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    3 1
    امیدوارم شورای عالی انقلاب فرهنگی تحت تاثیر فشار ریاست جمهور قرار نگیره و انقلابی عمل کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس