ریابکوف

معاون وزیر خارجه روسیه اتهامات مربوط به دخالت مسکو در انتخابات آمریکا را ساختگی خواند و تاکید کرد که هیچ مدرکی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که هیچ مدرکی وجود ندارد که اتهامات مربوط به مداخله مسکو در انتخابات آمریکا را تایید کند. 

وی افزود: دولت باراک اوباما سرویس ویژه آمریکا را برای بررسی اتهامات مربوط به مداخله روسیه به کار گرفت اما تا کنون هیچ سند و مدرکی پیدا نکرده‌اند. سرویس ویژه اتهامات ناروایی را در این زمینه به مسکو نسبت داده که نتیجه آن فقط تضعیف دموکراسی در آمریکا بوده است.

وی تاکید کرد که کاخ سفید علنا روی نفرت علیه روسیه شرط بندی کرده است.

ریابکوف افزود: از همان ابتدا ما درخواست کردیم که واشنگتن شواهدش را ارائه کند و به آمریکا هشدار دادیم که آنها درحال تخریب پایه های روابط دوجانبه میان مسکو-واشنگتن هستند و آنچه که از دست رفته درک دوجانبه در روابط میان 2 کشور بوده است.

وی اضافه کرد که متاسفانه آمریکا درخواستهای ما را نادیده گرفت.

این دیپلمات روسی در ادامه تاکید کرد که همه گزارشهای مربوط به اتهامات علیه روسیه اشتباه و ساختگی است.

از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 و پیروزی دونالد ترامپ که خواستار بهبود روابط با روسیه است، رقبای دموکرات وی، مسکو را به مداخله در انتخابات به ضرر هیلاری کلینتون متهم کرده اند؛ اتهاماتی که همچنان مساله اصلی محافل سیاسی آمریکا است و دامن دولت ترامپ را گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس