13960320000445_PhotoA.jpg

«مکس آبرامز» تحلیلگر آمریکایی و کارشناس مسائل تروریسم می‌گوید اندیشکده‌های آمریکایی برای اینکه بگویند «ایران و اسد حامی داعش هستند»، پول دریافت می‌کنند.

 به گزارش مشرق، در ادامه واکنش‌ها به حملات تروریستی اخیر در تهران، کارشناسان آمریکایی شروع به ایجاد تردید درباره ادعاهای چند سال اخیر برخی مقامات و اندیشکده‌های آمریکایی و عربی درباره حمایت ایران و دولت سوریه از داعش کرده‌اند.

«مکس آبرامز» تحلیلگر آمریکایی در زمینه مسائل مربوط به تروریسم و مشغول فعالیت در مرکز امنیت سایبری و داخلی شورای روابط خارجی آمریکا است.

او به دنبال حملات تروریستی اخیر در تهران، ادعاهای برخی کشورها و رسانه‌های غربی و عربی درباره حمایت ایران از داعش را زیر سوال برده بود.

آبرامز در ادامه اظهارنظرهایش، باز هم این موضوع را تکرار کرده است.

وی در توئیترش نوشت: « اینکه ایران از طریق (بشار) اسد حامی بزرگ داعش است، ادعای مضحک و خنده‌داری بود اما جدی گرفته شد و کارشناسان، از کم اطلاعی(دیگران) از سیاست جهان بهره‌برداری کردند».

آبرامز افزود: «به جاهایی مثل بروکینگز و شورای آتلانتیک پول داده می‌شود تا بگویند که ایران/اسد حامی بزرگ داعش هستند و رسانه‌ها هم این حرف پوچ و مهمل را پذیرفتند. حقیقت اینجا گم شده و از دست رفته است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
    0 0
    بس که رسانه های ما خوب و قوی هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس