کریمی قدوسی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سفر نخست‌وزیر انگلیس و رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه ارتباط مستقیم با حادثه تروریستی امروز مجلس داشت.

به گزارش مشرق، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی امروز در مجلس گفت: حادثه تروریستی امروز مجلس با سفر نخست‌وزیر انگلیس و رئیس جمهور آمریکا به منطقه ارتباط مستقیم دارد و آمریکا، انگلیس، عربستان و رژیم صهیونیستی و تشکیل ائتلاف این کشورها علیه ایران قریب‌الوقوع بودن تهدید امنیتی جمهوری اسلامی را در دسترس قرار داد.

وی افزود: وزیر خارجه رژیم آل سعود بارها هم در اجلاس مونیخ و هم اخیراً در جریان سفر ترامپ به این کشور اعلام کرد جای تعجب است که ایران تا به این حد امنیت دارد در حالی که کشورهای دیگر در آتش جنگ می‌سوزند چرا ایران باید امنیت داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: ولیعهد سعودی نیز اعلام کرد که باید جنگ را به داخل مرزهای ایران کشاند، پس بنابراین این معادله سه وجهی یعنی انگلیس و آمریکا از یک سو و آل سعود از سوی دیگر و رژیم صهیونیستی به عنوان ضلع سوم با هدف زیرسوال بردن امنیت جمهوری اسلامی که در نوک پیکان مبارزه با داعش و تروریسم قرار دارد، دست به دست هم داده تا این حادثه را طراحی کنند

کریمی قدوسی تأکید کرد: به طور قطع در آینده‌ای نزدیک نقش دولت خبیث انگلیس و آمریکا، آل سعود و منافقان به عنوان نقطه اتصال این سه ضلع مشخص خواهد شد.

وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران توانایی بسیار زیادی را برای حل این مسائل تاکنون از خود نشان داده و قطعاً در این ماجرا هم برخوردهای مؤثر و بازدارنده‌ای را خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس