کد خبر 734125
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۰
خودکشی نمایه

دختر جوانی بعد از سقوط از پشت‌بام خانه‌ قدیمی سه‌طبقه در جنوب تهران جان باخت.

به گزارش مشرق، ساعت ۷:۳۰ صبح روز دوشنبه پانزدهم خردادماه، قاضی محسن مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۶۹ مشیریه از سقوط دختر جوانی از ساختمان مسکونی باخبر و در محل حاضر شد. تیمی جنایی در محل حادثه که کنار خانه قدیمی سه طبقه بود با جسد دختر جوانی به نام صفورا روبه‌رو شد که شواهد حکایت از آن داشت از پشت‌بام خانه قدیمی به داخل خیابان سقوط کرده است. بررسی‌ها نشان داد صفورا که دانشجوی یکی از دانشگاه‌های تهران و منشی یک شرکت خصوصی است، شب حادثه مهمان خواهر و برادری به نام‌های پژمان و شهین در خانه قدیمی بوده است. همچنین مشخص شد وی مدتی است به صورت تلفنی و پیامکی با پژمان ارتباط دارد.

پسر ۲۴ ساله در ادعایی گفت: یک‌ماه قبل با صفورا در شبکه اجتماعی « میچا » آشنا شدم. بعد از آن ارتباط تلفنی و تلگرامی ما ادامه داشت تا اینکه به هم علاقه پیدا کردیم. همان ابتدای آشنایی ما صفورا از خانواده‌اش گلایه می‌کرد و می‌گفت قصد دارند او را به زور به عقد مرد جوانی در بیاورند. او خیلی ناراحت بود و همیشه با من درد‌دل می‌کرد تا اینکه شامگاه شنبه با من تماس گرفت و داخل خیابان قرار ملاقات گذاشت.

صفورا آن شب به مادرش گفته بود که به خانه خاله‌اش می‌رود، اما خاله‌اش در خانه نبود به همین دلیل ساعتی با هم داخل خیابان پرسه زدیم تا اینکه او را برای خواب به خانه‌مان دعوت کردم و او هم قبول کرد. آن شب صفورا و خواهرم با هم در اتاقش خوابیدند تا اینکه صبح با هم از خانه بیرون آمدیم. او با یکی از دوستانش قرار ملاقات داشت و من هم به اصرار او همراهش رفتم. ساعتی پس از ملاقات از او خواستم به خانه‌شان برگردد، اما صفورا قبول نکرد و گفت دوست ندارد پیش مادرش برود. هر چقدر اصرار کردم، فایده‌ای نداشت تا اینکه مجبور شدم او را دوباره به خانه‌مان بیاورم.

آن روز حال صفورا خوب نبود، به همین خاطر من و خواهرم او را به بیمارستان بردیم و آمپول و سرم زد. بعد از آن دوباره به خانه برگشتیم و شب صفورا دوباره با خواهرم در خانه ما خوابید. ساعت ۶ صبح بود که متوجه شدم صفورا از اتاق خواهرم بیرون آمد. وقتی از خواهرم سؤال کردم، گفت به آشپزخانه رفته تا آب بنوشد. لحظاتی بعد خواهرم از اتاقش بیرون آمد و سراغ صفورا را گرفت، اما خبری از صفورا نبود تا اینکه متوجه شدیم او به پشت‌بام رفته است. به سرعت خودم را به پشت‌بام رساندم، اما وقتی رسیدم، او خودش را از پشت‌بام به پایین پرتاب کرده بود.

همزمان با ادامه تحقیقات، جسد دختر جوان برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد.  صبح دیروز متهم برای انجام تحقیقات به دادسرای امور جنایی منتقل شد. پژمان مقابل قاضی مدیرروستا حرف‌های قبلی خود را تکرار کرد. در پایان جلسه پسر جوان با قرار وثیقه آزاد شد. تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه از سوی مأموران ادامه دارد.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس