حجت‌الاسلام احمد مازنی

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: آقای روحانی در زمان تبلیغات تعهد و وعده‌هایی داده که از ایشان می‌خواهیم به وعده‌های خود عمل کند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی در همایش مطالبات اصلاحات از دولت اعتدال که عصر امروز (سه‌شنبه 16 خرداد) برگزار شد، اظهار داشت: اعتدال گفتمان نیست، بلکه یک خط مشی است و این خط مشی هم به دلیل افراط‌گری‌هایی که در جامعه از جریان‌های مختلف صورت گرفته بود به عنوان خط مشی انتخابی اکثریت عقلای جامعه پذیرفته شد.


وی ادامه داد: هم اصلاح‌طلبان و هم بخش قابل توجهی از اصولگرایان به ائتلافی پیوستند که به عنوان ائتلاف حامیان دولت نام گرفت و دولت روحانی و دولت ایشان محصول این ائتلاف است.

عضو فراکسیون امید افزود: این ائتلاف از درون گفتمان اصلاحات به وجود آمد و محصول آن آقای روحانی به عنوان رئیس‌جمهوری و دولت و قوه مجریه به عنوان دولت یازدهم بود و در آستانه تشکیل دولت دوازدهم به نظر می‌رسد آقای روحانی به گفتمان اصلاحات هم در بیان و هم در شعارها و تا حدودی در رفتارشان نزدیک‌تر شده‌اند و اکنون بین روحانی به عنوان منادی خط مشی اعتدال و رئیس دولت اصلاحات به عنوان منادی گفتمان اصلاحات خیلی تفاوت نمی‌بینیم و آقای ناطق نوری را به عنوان اصولگرای معتدل در کنار ایشان می‌بینیم و مرحوم هاشمی که سرور اعتدال در بین عقلا بودند.

مازنی گفت: مهمترین مسئله فرهنگی ما پایبندی به قول و قرارها و عهد و پیمان‌هاست. با مشکل عهدشکنی در جامعه مواجهیم و خیلی راحت از کنار عهد و پیمان‌های‌مان عبور می‌کنیم.

وی ادامه داد: آقای روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی تعهدهایی به مردم دادند و ما از ایشان می‌خواهیم به شعارهایی که داده وفادار باشد و عهد و پیمان را فراموش نکند و از شعارهایش عقب‌نشینی نکند.
نماینده مردم تهران در مجلس افزود: در گفتمان اصلاحات این مسئله مطرح شده که کار فرهنگی را به اهل فرهنگی بسپاریم، نه به سرهنگ‌ها و متاسفانه اهل فرهنگ و هنر مورد بی‌احترامی واقع می‌شوند.
وی با بیان اینکه می‌خواهیم دولت اعتدال به عهد و پیمانش وفا کند گفت: ارتباط وسیع‌تر آقای روحانی با مقام معظم رهبری، شورای عالی امنیت ملی و سایر نهادها می‌تواند به ایشان کمک کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس