قاضی پور

نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از دخالت وزرا، فرمانداران و استانداران در انتخابات گفت: وزرا کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را تخریب می کردند.

 به گزارش مشرق، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی نادر قاضی پور نماینده ارومیه در تذکری با استناد به ماده ۲۴ قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولین بار بود که در این انتخابات وزرا به صحبت های کاندیداها جواب می دادند، کاندیدایی حرفی می زد و ده دقیقه تا یک ساعت بعد وزیر مربوط جواب می داد که این خبر کذب است.

قاضی پور این اقدام را نماد تخریب کاندیداهای ریاست جمهوری خواند و گفت: تا امروز هیچ انتخاباتی به این وضع برگزار نشده است که استانداران،  فرمانداران و وزرا آستین بالا بزنند تا از رئیس جمهور دفاع کنند.

نماینده ارومیه تصریح کرد: آقای رحمانی فضلی هیچ برخوردی با استانداران،  فرمانداران و وزرا نکرد،  درحالی که قانون انتخابات تاکید دارد که وزرا نباید در انتخابات دخالت کنند.

قاضی پور اظهار داشت: آقای طیب نیا و ظریف به عنوان وزیر جواب کاندیداهای ریاست جمهوری را می دادند که این امر برخلاف شرع و قانون است وا گر عُرف شود، استبداد حاکم شده و عدالت از بین می رود.

در ادامه علی لاریجانی خطاب به قاضی پور گفت: الان شما دارید تذکر می دهید؟

قاضی پور در پاسخ به لاریجانی گفت: شما چیزی را که خوشتان می آید قبول می کنید. لاریجانی نیز خطاب به وی گفت: ما همیشه از صحبت های شما خوشمان می آید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس