کد خبر 733482
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
حمید مطهری پیکان

مربی تیم پیکان قراردادش با این تیم را در هفته جاری امضا خواهد کرد.

به گزارش مشرق، مجید جلالی پس از تمدید قراردادش با باشگاه پیکان برای ادامه همکاری در فصل جدید، به اجبار تغییراتی در کادرفنی خود داشت و برای شروع تمرینات باید کادرفنی خود را تکمیل کند.

از آنجایی که کیانوش رحمتی راهی تیم نوجوانان شد و سعید عزیزیان هم جمع پیکانی‌ها را ترک کرد، پیکان دو عضو کادرفنی خود را از دست داد. جدایی فرهاد پورغلامی هم از کادرفنی پیکان قطعی شده و تنها وضعیت حمید مطهری نامشخص بود که این مربی هم برای ماندن در پیکان به جمع بندی رسید. البته مطهری هنوز قراردادش را با پیکانی‌ها امضا نکرده و قرار است این هفته تمدید قراردادش را با این باشگاه نهایی کند.

از سوی دیگر باتوجه به جدایی عزیزیان، جلالی به دنبال دستیار مناسبی برای دروازه‌بان‌های پیکان بود که حضور داود فنایی در این تیم قطعی شده و این مربی در فصل جدید مربی دروازه‌بان‌های خودروسازان خواهد بود.

* تیم پیکان در 10 روز اخیر کار تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته را آغاز و حتی تعدادی از بازیکنان این تیم نیز قراردادهایشان را تمدید کردند. با این حال مسئولان پیکان برای تمدید قرارداد تماسی با علی حمودی نگرفته‌اند و به نظر می‌رسد پیکانی‌ها تمایلی برای تمدید قرارداد حمودی ندارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس