کد خبر 733106
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
عملیات حشدالشعبی

نیروهای الحشد الشعبی از صبح امروز عملیات پیشروی به سمت منطقه «البعاج» را در غرب استان نینوا، آغاز کرده و توانستند این منطقه را آزاد کنند.

به گزارش مشرق، در ادامه عملیات الحشد الشعبی برای آزادی غرب استان نینوی، نیروهای الحشد الشعبی از صبح امروز (یکشنبه) عملیات جدیدی را از سه محور به سمت منطقه مهم «البعاج» آغاز کردند.

به نوشته پایگاه اطلاع کسانی الحشد الشعبی، «ابومهدی المهندس» معاون هیأت الحشد الشعبی ساعاتی بعد اعلام کرد که این منطقه به طور کامل به کنترل نیروهای الحشد الشعبی در آمده است.

این نیروها همچنین تا کنون توانسته‌اند دو روستای ««الصهریج»، «صیحه الصگر»  (در مرز منطقه البعاج) و روستای «الجابریه» در جنوب این منطقه و «قبر هاجر» را در شمال البعاج آزاد کنند.

پس از آزادسازی این روستاها تیپ 11 و 42 الحشد الشعبی توانستند از بخش جنوبی وارد منطقه البعاج شوند و تا مرکز آن پیشروی کنند.

به همراه نیروهای الحشد الشعبی نیروی هوایی عراق نیز در این عملیات حضور دارد و جنگنده‌های ارتش پایگاههای داعش در داخل روستای «تل صفوک» درشمال غرب البعاج را بمباران کردند.

این منطقه نزدیک به مرز سوریه از مهم‌ترین پایگاههای تروریست‌های داعش در غرب استان نینوی به شمار می‌آید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
    5 2
    آزادی المسکنه در سوریه و البعاج در عراق در یک روز نویدبخش پیروزی بزرگ در روزهای آینده است. در همین ماه رمضان کمر داعش خواهد شکست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس