کد خبر 733096
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
اینفانتینو

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال پس از قهرمانی رئال مادرید در اروپا عنوان کرد: یووه یک نیمه خوب را داشت ولی رئال مادرید استثنائی بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر کاردیف ولز به مصاف یوونتوس رفت که با نتیجه 4 بر یک رقیب ایتالیایی خود را شکست داد و برای دومین سال متوالی قهرمان اروپا شد.

جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) درباره این بازی در مصاحبه با سایت فوتبال ایتالیا گفت: تیم برتر در نهایت موفق شد به پیروزی برسد. یوونتوس یک نیمه بزرگ و خوب داشت اما رئال مادرید استثنائی بود.

از رئیس فیفا درباره اینکه این آخرین فرصت بوفون در لیگ قهرمانان اروپا بود، سوال شد و او در پاسخ گفت: این کار به تجربه و عوامل دیگری بستگی دارد. یوونتوس و بوفون کماکان قدرتمند هستند. فصل آینده نیز لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد. من به بوفون افتخار می‌کنم او فراتر از یک قهرمان است و او بزرگ است.

اینفانتینو درباره اینکه امکان استفاده از ویدئو چک در لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد، گفت: اتحادیه فوتبال اروپا آنچه را در این زمینه است را مشخص خواهد کرد اما به نظرم قسمتی از این اتفاق در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان رخ می‌دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس