کد خبر 732313
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰
قتل

دختر ۱۲ ساله به‌عنوان شاهد در دادسرای جنایی تهران حاضر شد وجزئیات قتل مادرش را شرح داد.

به گزارش مشرق؛ این جنایت آذرماه پارسال در آپارتمانی در غرب تهران رخ داد. مأموران پلیس وقتی به محل حادثه رفتند، زنی ۳۵ساله خون‌آلود مقابل در ورودی افتاده بود و کمی آن‌طرف‌تر شوهر وی روی مبل درحالی‌که چاقو به‌دست داشت، نشسته بود. مرد جوان خودزنی کرده و شکمش زخمی بود.

دختر ۱۲ساله آنها که شاهد درگیری پدر و مادرش بود به‌شدت گریه می‌کرد و وحشت زده بود. پیکر زن جوان به بیمارستان منتقل شد اما او به‌دلیل خونریزی شدید جانش را از دست داد. با گزارش ماجرا به قاضی محسن مدیرروستا، کشیک جنایی تهران، شوهر مقتول بازداشت و در بازجویی‌ها مدعی شد که با همسرش و خانواده‌ او اختلاف داشته و حتی چندین بار قصد جدایی داشته اما به‌خاطر مهریه ۱۳۶۰سکه‌ای همسرش بی‌خیال شده است. تا اینکه روز حادثه پس از درگیری ابتدا با چاقو به او ضربه زده و بعد قصد داشته به زندگی خودش پایان بدهد.

متهم ۳۹ساله در ادامه وقتی مقابل قاضی جنایی تهران قرار گرفت ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت که ۲سال است قرص اعصاب مصرف می‌کند و روز حادثه احساس می‌کرده که همسرش امواج منفی دارد و صدایی به او گفته که باید وی را به قتل برساند. این مرد در ادامه به بازسازی صحنه جنایت پرداخت. دیروز دختر ۱۲ساله وی که تنها شاهد ماجرا بود به دادسرا رفت تا حادثه را شرح دهد.

او به قاضی مدیرروستا گفت: شب حادثه از مهمانی به خانه برگشتیم. پدر و مادرم مدت‌ها بود که با هم اختلاف داشتند. پدرم باز به مادرم گیر داد و پس از آن دعوای آنها بالا گرفت و پدرم به سمت آشپزخانه رفت و ۲تا چاقو برداشت. او از من خواست که از اتاق بیرون نیایم و بعد از آن صدای جیغ و فریاد مادرم را شنیدم که از همسایه‌ها کمک می‌خواست. وقتی از اتاق بیرون آمدم پدر و مادرم خون‌آلود روی زمین افتاده بودند و من با دیدن این صحنه وحشت کردم. به‌گزارش همشهری، ‌اکنون متهم برای بررسی سلامت روانی در اختیار کمیسیون پزشکی قانونی تهران قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • p IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
    6 2
    الان بدودنبال رضایت اگررضایت دادن بعد دیه رو بده بجای مهریه !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس