کد خبر 732237
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
سعید معروف

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در نشست خبری هفته اول لیگ جهانی گفت: به موفقیت‌های گذشته تیم‌ها توجهی نمی‌کنیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد و به طور قطع موفق می شویم.

به گزارش مشرق، هفته نخست لیگ جهانی 2017 والیبال از فردا آغاز می شود و تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت 22:30 جمعه به وقت تهران در شهر پیزارو ایتالیا به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت.

نشست خبری سرمربیان و کاپیتان های تیم ها از ساعت 13 امروز پنجشنبه به وقت محلی برگزار شد و سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص رقابت‌های هفته اول در شهر پیزارو اظهار داشت: بسیار خرسند و خوشحالیم که در سطح یک و حرفه ای مسابقات لیگ جهانی بازی می‌کنیم و دوباره در مقابل تیم‌های برتر دنیا همچون برزیل، لهستان و ایتالیا قرار گرفتیم.

وی تاکید کرد: در هربازی نکاتی هست که می توانیم از آنها درس بگیریم ولی به طور قطع به دستاوردها و موفقیت های گذشته این تیم های رده اول دنیا توجهی نمی‌کنیم و تمام تلاش مان را برای کسب موفقیت خواهیم کرد.

کاپیتان تیم ملی والیبال افزود: در چهار سال گذشته تلاش های زیادی را انجام دادیم و مسابقات مهمی را پشت سر گذاشتیم و هدف ما این است که بهترین عملکرد خود را در این تورنمنت نشان دهیم.

معروف در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران نتایج مسابقات ما را به دقت پی گیری می‌کنند و ما توانایی خود را در این سطح از مسابقات نشان خواهیم داد و تمام تلاش و پشتکار خود را به کار می‌گیریم و به طور قطع موفق خواهیم شد.

منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    1 0
    عملکردتون اون موقعی خوب میشه، که وقتی‌ مربی‌ در زمان‌های استراحت فنی‌ داره باهات حرف میزنه و تذکرات تاکتیکی میده، سرت اونور نباشه با شهرام محمودی و موسوی حرف بزنی‌. زیادی احساس گندگی بهت دست داده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس